عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » واگذاری زمین با رویکرد کاربری اداری در شهرستان گمیشان

توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان انجام شد؛

واگذاری زمین با رویکرد کاربری اداری در شهرستان گمیشان

رئیس اداره واگذاری اداره کل راه و شهرسازی گلستان از واگذاری زمین با کاربری اداری واقع درشهرستان گمیشان به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، حمید بهرامی رئیس اداره واگذاری اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: یکی از اقدامات اداره کل راه و شهرسازی، احداث و تکمیل ساختمان های اداری است که  از سال گذشته  اجرای 11 پروژه  با اعتباری بالغ بر 449  میلیارد ریال در دستور کار این اداره قرار دارد.

وی با بیان اینکه زیربنای این پروژه ها مجموعاً بیش از 11 هزار و 560 متر مربع می باشد، گفت: تا کنون 560 میلیارد ریال برای احداث  پروژه های مذکور هزینه شده که برای تکمیل آن ها به 795 میلیارد ریال لازم است.

بهرامی ادامه داد: در همین راستا دو هزار و 165 متر مربع زمین با کاربری اداری واقع در شهرستان گمیشان به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان واگذار شد.

رئیس اداره واگذاری اداره کل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه این اراضی متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن می باشد، گفت: این واگذاری بر اساس مصوبات شورای اداری شهرستان محقق شده است.

وی افزود: پیش از این احداث ساختمان اداره ثبت احوال گمیشان توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان  در دست ساخت بوده و جزو پروژه های فعال استان می باشد.

بهرامی در انتها یادآور شد: با تخصیص کافی و به موقع این اعتبارات، سرعت تکمیل پروژه ها در سال جاری افزایش خواهد داشت و گام مهمی در راستای توسعه و نوسازی ادارات استان و خدمت رسانی به مردم گلستان برداشته می شود.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .