عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارائه بیش از 679 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در آموزشگاههای آزاد استان گلستان

در سه ماهه اول سالجاری صورت گرفت:

ارائه بیش از 679 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در آموزشگاههای آزاد استان گلستان

 مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان از ارائه بیش از 679 هزار نفرساعت آموزش مهارتی در سه ماهه اول سالجاری در آموزشگاههای آزاد استان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، تیرانداز با اعلام این خبر گفت: درسه ماهه نخست سال جاری، 679 هزار و 33 نفر- ساعت آموزش مهارتی، توسط آموزشگاه های آزاد فنی وحرفه ای استان اجراشده است.

 وی افزود: از این مقدار حجم آموزشی، 566 هزار و 533 نفر – ساعت آموزش مربوط به بانوان و 112 هزار و 440 نفر - ساعت آموزش مهارتی مربوط به آقایان می باشد.

 مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان بیان داشت:این آموزش ها در 347 آموزشگاه آزاد فعال دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در 171 حرفه آموزشی از زیر مجموعه 28 رشته آموزشی برگزار شده است.

 تیرانداز بیان داشت: این اداره کل بر اساس تعهداتی که از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به استان ابلاغ نموده، تا اکنون 292 آموزشگاه آزاد فنی وحرفه ای در استان رتبه بندی شده و باقیمانده آنها نیز در دست اقدام می باشد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان گفت: هر ساله نحوه عملکرد آموزشگاه های استان توسط بازرسان این اداره کل مورد بازرسی قرار می گیرد که در سه ماهه اول سال جاری 168 مورد بازرسی از این آموزشگاه ها صورت گرفته است.

 وی خاطرنشان کرد: مهارت آموزان در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه‌ای در پایان دوره در دو مرحله آزمون کتبی و عملی شرکت کرده و پس از قبولی در این دو مرحله، گواهینامه مهارت کسب می‌کنند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .