عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 30 آبان آخرین مهلت شرکت‌های دانش‌بنیان برای برخورداری از اعتبار مالیاتی


30 آبان آخرین مهلت شرکت‌های دانش‌بنیان برای برخورداری از اعتبار مالیاتی

 

30 آبان آخرین مهلت شرکت‌های دانش‌بنیان برای برخورداری از اعتبار مالیاتی

 

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان گفت : آخرین مهلت ثبت نام به منظور استفاده از طرح اعتبار مالیاتی فعالیت های تحقیق و توسعه بنگاه، ٣٠ آبان ماه سالجاری می باشد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان ، درویش علی حسن زاده گفت : طرح اعتبار مالیاتی فعالیت های تحقیق و توسعه با هدف جهت دهی حمایت های مالیاتی به سمت توسعه نوآوری و اقتصاد دانش بنیان بوده و بر اساس قانون جهش تولید دانش بنیان، شرکت های دارای فعالیت تحقیق و توسعه می توانند از اعتبار مالیاتی برخوردار شوند.

وی گفت : معادل هزینه های انجام شده در پروژه های تحقیق و توسعه به عنوان اعتبار مالیاتی با قابلیت انتقال به سنوات آتی به شرکت های دارای پروانه بهره برداری یا مجوز فعالیت از مراجع ذیربط اعطا می شود و معادل آن از مالیات بر عملکرد مربوط به سال انجام هزینه مذکور یا سال های بعد کسر می گردد.

حسن زاده گفت : پروژه تحقیق و توسعه مشمول اعتبار مالیاتی مجموعه ای از فعالیت های فناورانه است که سطح فناوری محصولات، خدمات یا فرآیندهای حاصل از پروژه های تحقیق و توسعه باید در حوزه فناوری های بالا یا متوسط به بالا منطبق با فهرست کالاها وخدمات دانش بنیان یا معیارهای تفصیلی منتشر شده برای کالاها و خدمات دانش بنیان باشد.

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان گفت : همچنین لازم است محصولات، خدمات یا فرآیندهای حاصل از آن در سطح صنایع مربوطه در کشور جدید باشد

هزینه کرد در پروژه های تایید شده مطابق آیین نامه و دستورالعمل اجرایی این برنامه در سرفصل های فضای کار اختصاصی تحقیق و توسعه، ماشین آلات و تجهیزات، نیروی انسانی، مواد اولیه و قطعات مصرفی، تاییدیه ها و استانداردها و همکاری فناورانه به عنوان هزینه کرد تحقیق و توسعه مورد پذیرش خواهد بود

.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل صنعت ، معدن وتجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 115
  • کد خبر : 107596