عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دانشجویان ملیت های مختلف جامعه المصطفی نمایندگی گلستان در حمایت از مردم غزه زیتون کاشتند

نماینده جامعه المصطفی العالمیه در استان های گلستان و مازندران:

دانشجویان ملیت های مختلف جامعه المصطفی نمایندگی گلستان در حمایت از مردم غزه زیتون کاشتند

دانشجویان ملیت های مختلف جامعه المصطفی نمایندگی گلستان در حمایت از مردم غزه زیتون کاشتند

رئیس جامعه المصطفی العالمیه در استان های گلستان و مازندران گفت: دانشجویان ملیت های مختلف جامعه المصطفی نمایندگی گلستان در حمایت از مردم غزه زیتون کاشتند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، حجت الاسلام و المسلمین سید کمال حسینی در مراسم پویش صبح زیتون که به صوت سراسری در کشور برگزار شد اظهار کرد: دین مبین اسلام به درخت و درختکاری اهمیت داده است و خدا در قرآن کریم به زیتون و انجیر قسم خورده است. 

رئیس جامعه المصطفی العالمیه در استان های گلستان و مازندران ادامه داد: درخت در دین مبین اسلام از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است و علاوه به سرسبزی که به محیط می دهد باعث شادابی برای مردم و جامعه می شود. 

وی تصریح کرد: خدایی که خالق انسان است، درخت را نیز خلق کرده است و بشر را به کاشت درخت و آبیاری آن و محافظت از آن مکلف کرده است. 

حجت الاسلام و المسلمین سید کمال حسینی افزود: بیش از صدهزارنهال زیتون امروز در سرتاسر کشور به یاد شهدای غزه و فلسطین کاشته می شود و ما نیز در حمایت از مظلومیت غزه درخت زیتون می کاریم. 

وی با تاکید بر اینکه حقوق طبیعت بر مردم واجب است، گفت: پویش صبح زیتون و کاشت درخت به یاد شهدای مظلوم غزه و فلسطین طبیعت را به انسانیت گره زده است و امروه جهان مظلومیت غزه را متوجه شده است. 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : منابع طبیعی گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .