عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تخصیص تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان حائز شرایط

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

تخصیص تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان حائز شرایط

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: بیش از 50 درصد متقاضیان حائز شرایط دریافت ودیعه مسکن تعیین تکلیف شده و تسهیلات 40 میلیون تومانی ودیعه را دریافت کرده اند.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، مهدی ملک، مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی می توانند با ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن نسبت به اخذ دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام کنند.

وی افزود: بانک های استان مکلف به پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن با محوریت افراد معرفی شده توسط نهادهای حمایتی می باشند.

ملک ادامه داد: افراد معرفی شده می توانند با مراجعه به سایت نهضت ملی مسکن نسبت به ثبت نام برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام کنند.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان گفت: همچنین متقاضیان می توانند برای تسریع در روند اخذ تسهیلات،  با مراجعه به سامانه saman.mrud.ir بانک عامل خود را به بانک سامان تغییر دهند.

وی افزود: در حال حاضر 59 درصد از متقاضیان حائز شرایط دریافت ودیعه مسکن تعیین تکلیف شده و تسهیلات 40 میلیون تومانی ودیعه را دریافت کرده اند.

ملک با بیان اینکه طی دو سال اخیر 14 هزار و 369 نفر متقاضی این تسهیلات بوده اند، گفت: از این تعداد 9 هزار و 81  متقاضی برای تشکیل پرونده به بانک معرفی شده و به چهار هزار و 181 متقاضی تسهیلات واگذار شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .