عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیش از 133 هزار آزمون کلرسنجی از شبکه آب شرب در استان گلستان انجام شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان:

بیش از 133 هزار آزمون کلرسنجی از شبکه آب شرب در استان گلستان انجام شد

بیش از 133 هزار آزمون کلرسنجی از شبکه آب شرب در استان گلستان انجام شد

 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، ابوالفضل رحیمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر افزود: در راستای پایش کیفیت شبکه توزیع آب شرب در استان ،این شرکت، در 2 ماهه گذشته 12 هزار و 44 آزمون کلرسنجی در سطح شهرهای استان و 121 هزار و 460 مورد آزمون کلرسنجی در سطح روستاهای تحت پوشش از شبکه با پراکنش و توزیع مکانی و زمانی مناسب انجام شده است

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان افزود: تعداد بررسی سایر فاکتورها شامل آزمون‌های میکروبی، شیمیایی و سموم از منابع تولید، مخازن ذخیره، تصفیه خانه‌ها و شبکه توزیع در بخش شهری 632 مورد و در بخش روستایی 2 هزار و 548 آزمون است.

رحیمی اظهار داشت : به منظور پایش و کنترل کیفیت آب، عملیات کلرسنجی و نمونه برداری میکروبی از کلیه منابع، مخازن و شبکه توزیع به صورت روزانه انجام می‌شود. همچنین اندازه گیری عوامل شیمیایی و ریز آلاینده به صورت ماهانه، فصلی و سالانه و طبق برنامه‌های زمانی اعلام شده توسط مراجع مربوطه در آزمایشگاه‌های مجهز شرکت آبفای گلستان صورت می‌گیرد که علاوه بر این پایش ها، مراکز بهداشت نیز به صورت مستمر بر کیفیت آب نظارت دارند. که ماحصل کلیه فعالیتهای فوق توزیع آب سالم و بهداشتی بر اساس آخرین استانداردهای جاری ملی و منطقه ای و رهنمودهای سازمان بهداشت جهانی WHOاست که عاری از هر گونه آلودگی می باشد.



 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .