عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رصدیابی مسایل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در سامانه 141


رصدیابی مسایل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در سامانه 141

 

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: هم استانی ها می توانند موارد موجود در بخش راهها و حمل و نقل کالا و مسافر را از طریق سامانه 141 به سمع و نظر مسوولان برای پیگیری و رفع آنها بپردازند.

به گزارش روابط عمومی، عادل مصدقی در جلسه بررسی نقاط قوت و ضعف نتایج ارزیابی عملکرد سال 1401 جشنواره شهید رجایی دفاتر ستادی و استانی با حضور مسوولان ارزیابی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اظهارکرد: این اقدام برای ارائه خدمات و عملکرد بهتر دستگاه و افزایش میزان رضایتمندی مردم صورت می گیرد.

به گفته وی، علاوه براین سامانه، در گروههای ایجاد شده در پیام رسان های داخلی نیز، نظرات و پیشنهادات و انتقادات جامعه مخاطب و مردم در بخش های باری و مسافری و راهها دریافت می شود.

وی با اشاره به اینکه آمار کمی از شکایات مردمی در این دو بخش دریافت شده، ادامه داد: با تشدید نظارت های میدانی و غیرمحسوس و نظارت های صنوف و با همکاری پاسگاههای پلیس راه، تمام تلاش بر کاهش این نارضایتی های حداقلی نیز خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در ادامه جلسه کسب رتبه برتر در جشنواره های شهید رجایی استانی و ستادی را مرهون تلاش مجموعه دانست و گفت: با استمرار این مقام و بهبود برنامه های سازمانی، مردم بهترین قضاوت کننده از عملکرد دستگاه هستند.

این جلسه با بیان راهکارهای تقویت نقاط ضعف موجود و حفظ و ارتقای نقاط قوت برای ارائه خدمات و عملکرد بهتر سازمان ادامه یافت.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی سال 1401 استان و نیز جشنواره شهید رجایی دفاتر ستادی کشور موفق به کسب رتبه دستگاه برتر شده است.

همچنین شورای اقامه نماز این اداره کل نیز توانسته رتبه اول را در بین دستگاههای اجرایی استان اخذ کند.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .