عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 180 نقطه پرتصادف راههای کشور در سال 1402 ایمن سازی شده است

ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای:

180 نقطه پرتصادف راههای کشور در سال 1402 ایمن سازی شده است

180 نقطه پرتصادف راههای کشور در سال 1402 ایمن سازی شده است

معاون وزیر راه و شهرسازی و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: از ابتدای سال 1402 تاکنون از 400 نقطه پرتصادف راههای کشور که برای ایمن سازی و رفع آنها در سال جاری برنامه ریزی شده بود، تاکنون 180 نقطه برطرف و با پلیس راه صورتجلسه شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، داریوش امانی در مراسم متمرکز افتتاح و عملیات اجرایی پروژه های حوزه راه و حمل و نقل گلستان بویژه 163 کیلومتر بزرگراه، راه اصلی و روستایی همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان با حضور وزیر راه و شهرسازی، اظهارکرد: این در حالی است که 887 نقطه پرتصادف در راههای کشور شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به دلیل ماموریت های متعدد کاری، تولید کننده ابر دیتاهای بزرگ است، گفت: سال جاری در بخش کالا 57 درصد و در بخش مسافری با جابه جایی بیش از 97 میلیون نفر، شاهد رشد 14.5 درصدی بوده ایم.

امانی ادامه داد: در ترانزیت نیز با تلاش های شبانه روزی به رشد 33 درصدی رسیده ایم.

وی تصریح کرد: در نگهداشت راهها سال گذشته، تعداد یکهزار و 700 قرارداد با 25 همت و امروز بیش از 3 هزار قرارداد با 50 همت داریم که افزایش 60 درصدی را در بخش راهداری نشان می دهد.

معاون وزیر راه و شهرسازی از جمله اقدامات دیگر توسعه راهها را احداث روشنایی، نصب نیوجرسی و ایمن سازی نقاط پرتصادف بیان کرد.

امانی گفت: معیشت، تبدیل وضعیت و استخدام نیروها نیز از دغدغه سازمان است که در حال پیگیری برای رفع است.

وی با بیان اینکه کمیسیون عمران مجلس همواره در کنار سازمان بودند، گفت: جاده آق قلا- بندر مشخصات بالاتری حتی از جاده ترانزیتی بازرگان-خوی که دروازه اروپاست،دارد.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .