عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دومین جلسه کارگروه تسهیل استان گلستان


برگزاری دومین جلسه کارگروه تسهیل استان گلستان

 دومین جلسه کارگروه تسهیل استان گلستان در محل دفتر استاندار گلستان برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ، دومین جلسه کارگروه تسهیل استان گلستان با حضور استاندار گلستان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی و بانکهای استان در محل دفتر استاندار گلستان برگزار شد .

 در این جلسه دکتر حسن صادقلو استاندار گلستان ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و توافق عزتمندانه سرداران رشید عرصه دیپلماسی کشور در مذاکره با کشورهای 1+5 ، گفت : رسیدگی به مشکلات حوزه تولید از اولویت های اصلی دولت است ، و ما با تمام توان پیگیر مشکلات واحدهای تولیدی استان خواهیم بود .

 حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان نیز با تبریک عید فطر و پیروزی سرداران رشید عرصه دیپلماسی کشور و توافق با کشورهای 1+5 گفت : خوشبختانه قانون حمایت از تولید به تصویب نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان رسید و دولت در حال تدوین آئین نامه های اجرایی آن است ، که با ابلاغ این قانون قطعا بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی حل و فصل خواهد شد .

 قوانلو گفت : ما معتقدیم بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی در سطح استان و با تعامل دستگاههای اجرایی استان قابل حل است و آنچه که نیاز به تصمیمات کشوری داشته باشد نیز از طریق استاندار محترم پیگیری خواهیم نمود .

 در این جلسه مدیران تعدادی از واحدهای صنعتی استان به بیان مشکلات خود پرداختند که تصمیمات لازم جهت رفع مشکلات ایشان اتخاذ گردید .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1246
  • کد خبر : 10885