عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۳۰ درصد ترددهای ۹ ماهه مرز اینچه برون ترانزیت بوده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

۳۰ درصد ترددهای ۹ ماهه مرز اینچه برون ترانزیت بوده است

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به افزایش ۴۱ درصدی ترددهای ۹ ماهه سال جاری مرز اینچه برون،گفت: ۳۰ درصد این ترددهای مرزی، ترانزیتی بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، عادل مصدقی در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری با حضور استاندارو معاون عمرانی وی،نمایندگان مردم گرگان و آق قلا، روحانیت و سایر مسوولان استانی در سالن همایش های دانشگاه آزاد گرگان، مجموع آمار ترددهای مرز اینچه برون را در این مدت ۲۵ هزار تردد با 150 ناوگان روزانه، اعلام و اظهار کرد: خروج ۲ هزار و ۳۰۰ ناوگان و ورود ۱۵ هزار ناوگان در این مدت بیانگر رشد و رونق چشمگیر مرز اینچه برون به نسبت پارسال است.

به گفته مصدقی، دیپلماسی دولت سیزدهم منجر به مذاکرات دو و چند جانبه روسای جمهوری ایران و ترکمنستان و همچنین دو سفر مقامات عالی استان به ترکمنستان شده که زمینه ساز افزایش این ترددها و رونق ترانزیتی مرز اینچه برون را فراهم کرده است.

وی یادآور شد: موفقیت های بدست آمده حاصل فعالیت ۱۷۵ شرکت باری،مسافری، ترانزیتی و بین المللی،۱۴ هزار و ۸۲۳ ناوگان باری و مسافری و بیش از ۱۶ هزار راننده در برون و درون استانی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: در 9 ماهه سال جاری 5 میلیون تن بار و بیش از 2 میلیون و 300 هزار مسافر در استان جابه جا شد که در بخش کالا 6 درصد و در بخش مسافر 18 درصد رشد را نشان می دهد.

مصدقی همچنین خاطرنشان کرد که در دولت سیزدهم 5.5 همت از منابع ملی و استانی برای ارتقای ایمنی و کیفی راهها و توسعه حمل و نقل عمومی استان هزینه شده است.

مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری با تقدیر از فعالان دو حوزه و کارکنان نمونه اداره کل ادامه یافت.


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .