عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نقش و جایگاه انتقال خون در نظام سلامت حیاتی است


نقش و جایگاه انتقال خون در نظام سلامت حیاتی است

 

نقش و جایگاه انتقال خون در نظام سلامت حیاتی است

 

 

 

مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان: نقش و جایگاه انتقال خون در نظام سلامت حیاتی است

مدیرکل انتقال خون استان گلستان با مدیر کل صدا و سیمای استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی انتقال خون استان گلستان، دکتر رسول شکری نیا مدیرکل صداوسیمای مرکز استان در این دیدار گفت: نقش و جایگاه انتقال خون در نظام سلامت حیاتی است و همکاری و تعامل هر چه بیشتر با اداره کل انتقال خون استان باعث می شود که این مرکز حیاتی گامهای مهمی در رسیدن به جایگاه واقعی خویش برای نجات جان بیماران بردارد.

وی بازدید از اداره کل استان را جزو برنامه های کاری خود برشمرد و در راستای اهداف ترویج فرهنگ اهدای خون و پلاسما و همکاری های همه جانبه با انتقال خون نیز قول مساعدت و همکاری دادند.

دکترفاطمه محمدی مدیر کل انتقال خون استان گلستان نیز ضمن تشکر و قدردانی از همکاری های مدیر کل و مجموعه صداوسیما در انعکاس اخبار و پیامهای انتقال خون جهت ترویج فرهنگ حسنه اهدای خون و پلاسما، افزود: با توجه به خدمات نوین انتقال خون، اطلاع رسانی به شهروندان در گرو همکاری تمام ارگان ها، نهادها و سازمانها بالاخص صداو سیما به عنوان رسانه ملی و تاثیر گذار در عرصه اطلاع رسانی می باشد.

گفتنی است در پایان این دیدار دکتر رسول شکری نیا ازخدمات عام المنفعه و خداپسندانه انتقال خون به بیماران، قول مساعد دادند تا در زمینه راه اندازی پویش های محلی و استانی در ارتقای فرهنگ اهدای خون و با همکاری مسئولین استانی و پوشش اخبار انتقال خون استان مساعدت لازم به عمل آید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل انتقال خون گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .