عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تعداد 2 هزار و 434 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای خبرنگار امیدآفرین ارسال شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

تعداد 2 هزار و 434 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای خبرنگار امیدآفرین ارسال شد

تعداد 2 هزار و 434 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای خبرنگار امیدآفرین ارسال شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از ارسال 2 هزار و 434 اثر به جشنواره رسانه‌ای خبرنگار امیدآفرین که ویژه سفر دوم رییس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان ایده پردازی و اجرا شده بود، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، الهام متین با اشاره به اینکه جشنواره خبرنگار امیدآفرین ویژه سفر دور دوم رئیس‌جمهور به استان گلستان ایده پردازی و اجرا شد، گفت: توسط 53 نفر از فعالان رسانه‌ای گلستان (در قالب 35 رسانه) و 5 فعال مردمی، تعداد 2هزار و 434 اثر به دبیرخانه جشنواره خبرنگار امیدآفرین ارسال‌شده است.

وی قالب‌های این جشنواره را تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش، مقاله، یادداشت، عکس، پوستر، اینفوگرافیک، تیزر (کلیپ)، محتوای صوتی (پادکست) و موشن گرافیک اعلام کرد و افزود: بیشترین تعداد اثر ارسالی در بخش عکس و گزارش تصویری و کمترین در بخش محتوای صوتی (پادکست) است.

الهام متین ضمن قدردانی از جامعه رسانه‌ای استان و مشارکت پرشور آن‌ها در این رویداد رسانه‌ای و اینکه برخی از اهالی رسانه در چندین بخش شرکت کرده بودند، گفت: به‌زودی اسامی داوران و زمان برگزاری آیین اختتامیه و معرفی اسامی برگزیدگان اعلام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در پایان گفت، ایده پردازی و اجرای جشنواره رسانه ای خبرنگار امیدآفرین مورد تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت قرار گرفت و عنوان داشتند که این رویداد می تواند الگویی برای سایر استان ها در سفرهای هیات دولت باشد.

گفتنی است، تبیین دستاوردهای سفر دوم رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان گلستان، روایت اول، صحیح و جامع اقدامات و خدمات دولت به مردم، افزایش کمی و ارتقای کیفی محتوای رسانه‌ای و ضریب دهی به اخبار سفر، ترغیب فعالان رسانه به مشارکت گسترده در تبیین و تشریح مسائل مرتبط با سفر دولت مردمی سیزدهم از اهداف جشنواره خبرنگار امیدآفرین بود.

همچنین سفر دوم رئیس‌جمهور به استان، گلستان سرزمین برادری، پروژه‌های سفر، جهاد تبیین، امید و نشاط‌آفرینی و طرح‌ها و زیرساخت‌های استان و گردشگری فرهنگی آشوراده و خلیج گرگان از محورهای این رویداد رسانه‌ای بود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .