عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایمن سازی دوربرگردان قرق در گلستان با حضور استاندار آغاز شد


ایمن سازی دوربرگردان قرق در گلستان با حضور استاندار آغاز شد

ایمن سازی دوربرگردان قرق در گلستان با حضور استاندار آغاز شد

عملیات اجرایی دوربرگردان ایمن قرق در شرق استان گلستان با حضور استاندار و معاونین استانداری، نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس، پلیس راه، امام جمعه ، شهردار، شورای اسلامی و اهالی شهر قرق در محور گرگان- علی آباد آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در مراسم آغاز عملیات اجرایی این پروژه که در محل پروژه برگزار شد، گفت: از برنامه های اداره کل رفع 95 نقطه پرتصادف راههای استان است که این نقطه به دلیلحجم بالای ترافیک محور، یکی از آن نقاط به شمار می رود.

عادل مصدقی با بیان اینکه محور گرگان- علی آباد روزانه 40 هزار ترافیک رفت برگشت دارد، اظهارداشت: بریدگی حاضر بعد از شهر قرق به سمت فاضل آباد قرار دارد که روزانه مخاطرات جاده ای زیادی را بدنبال دارد.

به گفته وی، 22 میلیارد تومان اعتبار از محل منابع ملی برای این بریدگی که بناست به دوربرگردان عریض و استاندارد تبدیل شود،پیش بینی شده است.

مصدقی ادامه داد: این بریدگی جزو 68 بریدگی نوک منقاری موجود استان است که 44 فقره از آنها تاکنون به دوربرگردان عریض و استاندارد تبدیل شده است.

این مقام اجرایی گلستان در ادامه همچنین تصریح کرد که همزمان با آغاز عملیات اجرایی پروژه دوربرگردان قرق، روکش آسفالت محور گرگان- علی آباد(محدوده شهر قرق) نیز بطول 4.5 کیلومتر و با اعتبار 11 میلیارد تومان با حضور استاندار به بهره برداری رسید.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .