عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره برداری از روکش آسفالت قرق استان گلستان با حضور استاندار


بهره برداری از روکش آسفالت قرق استان گلستان با حضور استاندار

 

 روکش آسفالت محور گرگان- علی آباد(محدوده شهر قرق) بطول 4.5 کیلومتر و با اعتبار 11 میلیارد تومان با حضور استاندار در شرق استان گلستان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، مراسم بهره برداری از این پروژه همزمان با آغاز عملیات اجرایی پروژه دوربرگردان قرق در محل پروژه واقع در محور گرگان- علی آباد و با حضور نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس، پلیس راه، امام جمعه ، شهردار، شورای اسلامی و اهالی شهر قرق برگزار شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در این مراسم با ارائه گزارشی از برخی شاخص های راههای استان گفت: در 9 ماهه سال جاری میزان 228 هزار تن آسفالت با هزینه 580 میلیارد تومان برای روکش آسفالت گرم 235 کیلومتر از راههای اصلی استان صرف شده است.

عادل مصدقی اظهارداشت: 154 کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی و لایه سرد با 60 میلیارد تومان اعتبار نیز از اقدامات انجام شده دیگر طی 9 ماهه سال 1402 در طول راههای اصلی استان محسوب می شود.

به گفته وی، همچنین در طول راههای روستایی نیز 82 کیلومتر روکش آسفالت با 54 هزارتن آسفالت و 247 میلیارد تومان اعتبار به اجرا درآمده است.

مصدقی، 95 درصد اعتبار ات هزینه شده برای این عملیات را از محل منابع ملی بیان کرد.

 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .