عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مریم واحدی طاووس سیمین بخش بهترین دوخت را برای استان گلستان به ارمغان آورد

در اختتامیه دوازدهمین جشنواره مدو لباس فجر؛

مریم واحدی طاووس سیمین بخش بهترین دوخت را برای استان گلستان به ارمغان آورد

مریم واحدی طاووس سیمین بخش بهترین دوخت را برای استان گلستان به ارمغان آورد

آئین پایانی دوازدهمین جشنواره مدو لباس فجر در تهران برپا شد و مریم واحدی طاووس سیمین بخش بهترین دوخت را برای استان گلستان کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، آئین پایانی دوازدهمین جشنواره مدو لباس فجر همزمان با میلاد حضرت علی(ع) با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمدهاشمی جانشین وزیر و جمعی از فعالان عرصه مدو لباس در تالار وحدت برگزار شد.

در این مراسم و در بخش مد و صنعت ملی پوشاک دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر، طاووس سیمین بهترین دوخت به مریم واحدی از استان گلستان تعلق گرفت.

گفتنی است، دوازدهمین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس فجر از پنجشنبه ۲۸ دی ماه با حضور طراحان برگزیده در محل مجموعه تاریخی فرهنگی سعدآباد آغاز به کار کرد. این نمایشگاه تا جمعه ششم بهمن در موزه هنرهای زیبای مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد آماده بازدید عموم است.

نمایشگاه دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر با نمایش ۱۸۰ اثر برتر از هزار و ۳۸۰ اثر ارسال شده برپا شده است. همچنین ۲۰ ویژند در بخش مد و صنعت، ۲۳ ویژند در بخش مد تراز و آثاری با محور لباس اجتماع، مجلسی، نوجوان و … در این نمایشگاه عرضه شده اند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .