عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وزارت راه و شهرسازی یکی از بالاترین ظرفیت های نخبگانی کشور را دارد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی:

وزارت راه و شهرسازی یکی از بالاترین ظرفیت های نخبگانی کشور را دارد

 

 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه مهمترین سرمایه هر سازمان و وزارتخانه ای نیروی انسانی است،گفت: این وزارتخانه بیش از ۱۱۰ هزار نیروی انسانی مستقیم دارد که یکی از ظرفیت های نخبگانی بالای کشور را داراست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، محمد علی زهره ای در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان که با حضور مدیران و کارشناسان دستگاههای تابعه این وزارتخانه در محل اداره کل هواشناسی برگزار شد، با اعلام این مطلب اظهارداشت: مهمترین اولویت ما نگاه بزرگ و استفاده از این ظرفیت نخبگانی در مجموعه برای افزایش انگیزه کاری آنان است.

به گفته وی، اصلاح احکام کارکنان و ابلاغ فوق العاده خاص و ویژه کارکنان از موضوعات اساسی است که در سال آینده در احکام کارکنان دیده می شود.

زهره ای از دیگر مطالبی که به آنها اشاره داشت،مسکن پرسنل بود که در این باره گفت: باید با تعریف پروژه برای هریک از پرسنل و فعال سازی تعاونی ها برای اجرای عدالت و ساختارمند کردن کارکنان مجموعه اقدام شود.

وی، ایجاد سه قرارگاه ساماندهی نیروی انسانی، ساماندهی اموال منقول و غیرمنقول و تعیین تکلیف آنها و قرارگاه حل مساله با محوریت نخبگان را از اقدامات انجام شده دیگر دانست و ادامه داد: استفاده تمام مجموعه وزارتخانه از امکانات رفاهی یکدیگر، اصلاح،بازسازی و ساماندهی مهمانسراها و تسری وام ها به مجموعه هم از اقدامات در دست اجراست.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تدوین و نهایی شدن اصلاح ساختار سازمانی، برگزاری اولین جشنواره کارمندان نمونه با انتخاب 280 کارمند نمونه سراسر کشور هر 6 ماه یکبار، بازنگری بیمه تکمیلی برخی سازمان ها و توجه به روح و فرهنگ ورزش با بخشنامه و ابلاغ کردن زنگ ورزش به سازمان ها از دیگر اقدامات به شمار می رود.

به گفته زهره ای، استفاده از ظرفیت امریه ها برای حرکت بخشی باری از مجموعه و طراحی و برگزاری آزمون های استخدامی نیز از کارهای دیگری است که برای ایجاد حال خوب سازمانی نیروهای انسانی در حال اجراست.

 


 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .