عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز بلیت فروشی جشنواره ۴۲ فیلم فجر در گلستان /درگاه‌های فروش بلیط معرفی شدند


آغاز بلیت فروشی جشنواره ۴۲ فیلم فجر در گلستان /درگاه‌های فروش بلیط معرفی شدند

 

فروش بلیت فیلم‌های چهل و دومین جشنواره فیلم فجر ، از صبح روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ در گلستان در 4 درگاه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، با اعلام دبیرخانه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در استان گلستان، درگاه‌های فروش بلیط فیلم های این دوره اعلام شد و علاقه مندان می توانند هم زمان با سراسر کشور از سینماهای میزبان جشنواره درهر استان نسبت به خرید بلیط آثار مورد نظر خود اقدام کنند.

با هماهنگی‌های به عمل آمده در دبیرخانه و سینماهای اکران کننده چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر استان گلستان، فروش بلیت فیلم‌های جشنواره، از ساعت ۹ صبح روز شنبه مورخ ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

طبق اعلام آمادگی سامانه‌های فروش بلیت و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دبیرخانه امور نمایش، مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سکوهای فروش بلیت آی‌تیک (iticket.ir)، ایران‌تیک (irantic.com)، سینماتیکت (cinematicket.org) و گیشه هفت (gisheh7.ir) نسبت به خرید بلیت مورد نظر خود اقدام کنند.

گفتنی است، از 16 بهمن ماه با اکران 17 فیلم در سالن شماره یک و دو پردیس سینمایی کاپری و نیز سینما عصرجدید، رسما فیلم فجر چهل و دوم در گرگان آغاز به کار می‌کند. همچنین فیلم های جشنواره از 16 تا 22 بهمن ماه در 3 سالن و 6 سانس در ساعت‌های 18 و 20.30 به روی پرده می‌رود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .