عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مسابقه پژوهشی «تفکر و اندیشه از منظر قرآن» در استان گلستان برگزار می شود


مسابقه پژوهشی «تفکر و اندیشه از منظر قرآن» در استان گلستان برگزار می شود

  معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره ‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از برگزاری مسابقه پژوهشی قرآنی «تفکر و اندیشه از منظر قرآن» در استان خبر داد.

به گزارش ایثار واحد گلستان طالع‎زاری در نشست با خبرنگاران، گفت: مسابقه پژوهشی قرآنی «تفکر و اندیشه از منظر قرآن» ویژه دانشجویان و مقاطع بالاتر در جامعه ایثارگری استان گلستان است.

 وی تصریح کرد: بر مبنای این طرح دانشجویان و فارغ‎التحصیلان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی‎ارشد و دکتری می‎توانند نسبت به ارائه مقالات مختلف در حوزه تفکر و اندیشه از منظر قرآن اقدام کنند.

 معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره ‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان افزود: قرآن یگانه کتابی است که می‎تواند خواسته‎های جوامع بشری را در ابعاد عبادی، اجتماعی، فرهنگی و ... به بهترین شکل برآورده سازد و انسان را به سوی عالی‎ترین مراتب رشد و کمال انسانی رهنمون کند.

 وی اظهار داشت: در راستای اقدامات پژوهشی و استفاده از توانمندی نخبگان شاهد و ایثارگر، دانشجویان مقاطع مختلف و فارغ‎التحصیلان ایثارگر اقدام به برگزاری مسابقه و فراخوان پژوهشی تفکر و اندیشه از منظر قرآن کردیم.

 معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره‌ کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با اشاره به اینکه طرح مذکور شامل فراخوان مقالات پژوهشی در قالب روش تحقیق معمول در مراکز دانشگاهی و علمی است، اضافه کرد: شرکت کنندگان لازم است از منابع دست اول و مطالعات مفید در این زمینه استفاده کنند.

 طالع‎زاری با اشاره به اینکه در این فراخوان خلاقیت و نوآوری در تنظیم متون از اهمیت ویژه‎ای برخوردار است، اظهار کرد: متقاضیان مقالات خود را تا تاریخ 10 مهرماه به صورت سی‎دی حداکثر در 30 صفحه به اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در روبروی فرمانداری نبش خیابان تختی و یا اینکه به آدرس ایمیل Bonyad.golestan94@jmail.com ارسال کنند.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی توسط کارشناسان بررسی می‎شود، خاطرنشان کرد: به سه اثر برگزیده کشوری کمک هزینه عتبات عالیات اهدا خواهد شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .