عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مرکز اهدای خون جدید درشهرستان مینودشت شروع به فعالیت کرد


مرکز اهدای خون جدید درشهرستان مینودشت شروع به فعالیت کرد

مرکز اهدای خون جدید درشهرستان مینودشت شروع به فعالیت کرد

مدیرکل انتقال خون استان گلستان ، از آغاز به کار مرکز اهدای خون جدید شهرستان مینودشت درایام الله دهه فجر در مرکز بهداشت این شهرستان به نام سردار شهید مصطفی صفایی خبر داد و گفت: این مرکز دوشنبه هرهفته در نوبت صبح آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان گلستان ،دکتر فاطمه محمدی صبح روز دوشنبه 16 بهمن ماه در آیین افتتاح مرکز اهدای خون که با حضور فرامرز دیلم کتولی فرماندار ، دکتر ابراهیم فدائی ریاست شبکه بهداشت و درمان ، شیر علی وزیری مدیرکمیته امداد و خانواده معزز سردار شهید مصطفی صفایی درشهرستان رامیان برگزار شد بیان داشت: با پیگیری های انجام شده و درراستای کمک به بیماران و نیازمندان برای تسریع در عملیات خونگیری این مرکز امروز با مساعدت ریاست شبکه بهداشت شهرستان مینودشت به بهره برداری رسید .

دکتر فاطمه محمدی نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ اهدای خون گفت: یکی از مهمترین اهداف ما در انتقال خون، فرهنگ سازی با محوریت ترویج فرهنگ اهدای خون است و برای دستیابی به این هدف، تمام سعی خود را بکار بسته ایم تا شرایط مناسبی را جهت اهدای خون برای شهروندان هم استانی‌ فراهم کنیم.

مدیرکل انتقال خون استان در خصوص ارتباط متقابل انتقال خون و مرکز بهداشت مینودشت گفت: ارتباط انتقال خون و مرکز بهداشت از گذشته وجود داشته و ما سعی داریم این پیوند را مستحکم‌تر از قبل کنیم و افتتاح مرکز اهدای خون درشهرستان مینودشت را نیز در همین راستا صورت گرفته تا شهروندان این شهرستان با سهولت درامر خداپسندانه اهدای خون شریک باشند.

مدیرکل انتقال خون استان گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلی در تامین خون مورد نیاز مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان نداریم، اما پایداری این وضعیت منوط به حضور مستمر اهداکنندگان خون است.

ضمنادراین مراسم از مادرشهید بزرگوار سردار مصطفی صفایی با اهدای لوح وهدیه تجلیل گردید .

لازم به ذکر است این مرکزاهدای خون با چهار تخت و تجهیزات کامل آغاز به کار و درنخسنتین روزافتتاح بر50نفر مراجعه جهت اهدای خون داشته اند.

 


 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل انتقال خون گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .