عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با اکران 6 فیلم به صورت رایگان میزبان عموم مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان؛

با اکران 6 فیلم به صورت رایگان میزبان عموم مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، گفت: به‌صورت رایگان میزبان مردم هنردوست گرگان و گلستان در 2 سینما با اکران 6 فیلم در عصر 22 بهمن‌ماه هستیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، الهام متین ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین بهار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، گفت: به همین مناسبت و باهدف ایجاد نشاط اجتماعی و امیدآفرینی و همچنین نمایش بخشی از دستاوردها و پیشرفت‌های سینمای در تراز انقلاب اسلامی، اکران 6 فیلم در روز پایانی جشنواره چهل و دوم فجر در استان گلستان برای عموم مردم رایگان شد.

وی درباره فیلم‌های اکران مردمی، گفت: فیلم «دروغ‌های زیبا» در ساعت 17.30 و فیلم «بهشت تبهکاران» در ساعت 20 در سالن یک پردیس سینمایی کاپری گرگان به روی پرده می‌رود.

الهام متین افزود: فیلم «باغ کیانوش» در ساعت 18 و فیلم «تابستان همان سال» در ساعت 20.30 در سالن 2 پردیس سینمایی کاپری اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن دعوت از عموم مردم ولایت مدار و هنردوست شهرستان گرگان و استان گلستان، گفت: فیلم «شه سوار» در ساعت 18.30 و فیلم «نبودنت» در ساعت 21 در پردیس سینمایی عصر جدید گرگان میزبان علاقه‌مندان است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .