عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 5 شهرستان میزبان سی و نهمین جشنواره موسیقی فجردر استان گلستان شدند

با اعلام جدول زمانبدی؛

5 شهرستان میزبان سی و نهمین جشنواره موسیقی فجردر استان گلستان شدند

 

سی و نهمین جشنواره موسیقی فجردر استان گلستان از 27 تا 30 بهمن ماه در شهرستان های گنبدکاووس، آق قلا، بندرترکمن، کلاله و گرگان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، سی و نهمین جشنواره موسیقی فجردر استان گلستان از 27 تا 30 بهمن ماه در 5 شهرستان گنبدکاووس، آق قلا، بندرترکمن، کلاله و گرگان از ساعت 18 تا 21 برگزار می‌شود و علاقه مندان می توانند به تماشای جلوه ای از هنر موسیقی بومی بنشینند.

گروه عارف و صبا، قزلباش، مشتاق و آوای صحرا در روز جمعه 27 بهمن ماه در مجتمع فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گنبدکاووس به روی صحنه می روند.

طبق جدول اعلامی در تاریخ 28 و 29 بهمن ماه 7 گروه صحرا هنریولی، اهوراییان، ایشکا، آق شهرم، انبارالوم و پالیزان در مجتمع فرهنگ و هنری شهرستان آق قلا هنرنمایی خواهند کرد.

در تاریخ 29 و 30 بهمن ماه گروه های ملانفس، دوتار ترکمن، مقام چیلار، حاج توماج، قزاق، آذری، آیراتین و صبوحی در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان شهرستان بندرترکمن هنرنمایی می کنند.

سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلاله نیز در تاریخ دوشنبه 30 بهمن ماه میزبان گروه عارف و صبا، قزلباش، دلارام و نوای صحرا است.

فضای میدانی کاخ موزه پارک شهر شهرستان گرگان نیز در تاریخ 30 بهمن ماه میزبان گروه نجوای کتول، آوای بلوچ، هامون و نوای صحرا است.

گفتنی است، آیین اختتامیه سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر استان گلستان همراه با تقدیر از پیشکسوتان و سرپرست گروه ها در روز دوشنبه 30 بهمن ماه در سالن نگاه تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .