عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آئین اختتامیه دوره های آموزش فنی و حرفه ای با محوریت کودکان کار و محروم از تحصیل برگزار شد


آئین اختتامیه دوره های آموزش فنی و حرفه ای با محوریت کودکان کار و محروم از تحصیل برگزار شد

آئین اختتامیه دوره های آموزش فنی و حرفه ای با محوریت کودکان کار و محروم از تحصیل برگزار شد

 با حضور اعضای شورای اسلامی شهر گرگان، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان و دیگر مسئولین آئین اختتامیه دوره های آموزش فنی و حرفه ای با محوریت کودکان کار و محروم از تحصیل برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‎ای استان گلستان، ابوالفضل تیرانداز صبح امروز در آئین اختتامیه دوره های آموزش فنی و حرفه ای با محوریت کودکان کار و محروم از تحصیل که در مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران شهرستان گرگان برگزار شد، از تدوین سند تحول آموزش های فنی و حرفه ای خبر داد و گفت:این سند از مهمترین راهبردهای اصولی در کاهش آسیب های اجتماعی است که مشتمل بر 23 فصل بوده و در ذیل سند راهبردی مهارت و فناوری کشور قرار دارد.

 وی بر لزوم آموزش های کاربردی مستمر تاکید و تصریح کرد: آموزشها باید هدفمند باشد و در مرحله کوتاه متوقف نشود، آموزش های بازارمحور سبب اشتغالزایی و رونق اقتصادی می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان با اشاره به اینکه ظرفیت و امکانات لازم برای شکوفایی استعدادهای مختلف جامعه در آموزش فنی و حرفه ای وجود دارد، افزود: باید از ظرفیت نهادهای مختلف و خیرین برای پیشرفت کار کمک گرفت.

 تیرانداز با تاکید بر اینکه آموزش های کارآفرینی موجبات تحول جامعه می شود، گفت: کسانی باید مخاطب آموزش های فنی و حرفه ای قرار بگیرند که کارآفرینی و اشتغال را درک کرده و پتانسیل لازم برای ورود به این عرصه را داشته باشند.

 وی استمرار آموزش های مهارتی بازارمحور را در ایجاد اشتغال پایدار مؤثر خواند و ابراز داشت: استمرار چنین آموزش هایی ضرورت جامعه بوده و سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان از حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر گرگان قدردانی کرد و گفت: این مهم سبب شد تا در راستای مهارت های آموزشی در استان گام های جدی تری برداشته شود.

 بر اساس این گزارش؛ ناصر گرزین، علیرضا پزشکپور، صفر پائین محلی و محمدابراهیم جرجانی اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر گرگان در آئین اختتامیه دوره های آموزش فنی و حرفه ای کودکان کار و محروم از تحصیل حضور یافتند.

 در این آئین تعدادی از مهارت آموزان دختر و پسر موفق به دریافت تائیدیه مدرک تحصیلی از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان شدند.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .