عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جدول زمان بندی رویداد آموزشی- تعاملی «یکصدا ایران» در استان گلستان منتشر شد

در 8 محله استان گلستان؛

جدول زمان بندی رویداد آموزشی- تعاملی «یکصدا ایران» در استان گلستان منتشر شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از انتشار جدول زمانبدی رویداد آموزشی- تعاملی «یکصدا ایران» در 8 محله شهرستان های گرگان و گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، الهام متین گفت: رویداد آموزشی- تعاملی «یکصدا ایران» در راستای گسترش فرهنگ و هنر بومی، شناسایی ظرفیت های فرهنگی، شناسایی فعالان وکنشگران و تشکیل کارگروه های محلی برنامه ریزی شده است.

وی افزود: رویداد «یکصدا ایران»با محورهای موضوعی هویت و سبک زندگی اسلامی/ ایرانی - امید آفرینی - پیشگیری از آسیب های اجتماعی- ایجاد شور اجتماعی و مشارکت های مردمی- تحکیم بنیان خانواده همبستگی و انسجام اجتماعی برگزار می شود.

وی گفت:«یکصدا ایران» یک رویداد آموزشی _ تعاملی همراه با اجرای برنامه های هنری محیطی از جمله نمایش(در قالب نمایش محیطی- تعاملی با رویکرد ظرفیت شناسی و استعدادیابی هنری در مناطق هدف) در ۲۲۰ محله کشور و در 8 محله استان گلستان است که با حضور هنرمندان و اهالی محلات برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: این رویداد از 14 تا 19 اسفند ماه سال جاری در 8 محله شهرستان گرگان و گنبدکاووس با همکاری گروه نمایش پویا شفق و مهام گلستان برگزار می شود.

گفتنی است، جدول زمانبندی رویداد آموزشی- تعاملی «یکصدا ایران» در استان گلستان در تصویر خبر قابل رویت است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .