عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزوده شدن 22 رشته تحصیلی جدید به رشته های علمی وکاربردی استان گلستان


افزوده شدن 22 رشته تحصیلی جدید به رشته های علمی وکاربردی استان گلستان

 

افزوده شدن 22 رشته تحصیلی جدید به رشته های علمی وکاربردی استان گلستان

 

 رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان گفت:در سال تحصیلی پیش رو حدود 22 رشته جدید در مقطع کاردانی و کارشناسی در این دانشگاه تدریس خواهد شد.

 

 محمد برزعلی رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان گفت:در حال حاضر حدود 10 هزار دانشجو در بیش از 115 رشته تحصیلی و در 19 مرکز فعال این دانشگاه تحصیل می کنند.

 

 وی ادامه داد: این 19 مرکز واحد فعال در شهرهای گرگان،علی آباد کتول،گنبد و مینودشت قرار دارند که حدود 8 مرکز واحد در بخش دولتی هستند از جمله(جهاد کشاورزی،بهزیستی،دادگستری،هلال احمر،نیروی انتظامی،فنی حرفه ای،شهرداری و مخابرات) و 11 مرکز واحد هم در بخش خصوصی.

 

رئیس واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان از افزوده شدن 22 رشته‎ تحصیلی جدید خبر داد و اظهار داشت: با توجه به نیاز سنجی هایی که در منطقه انجام داده¬ایم 6 رشته ی کارشناس حرفه ای بیمه اموال،کارشناس حرفه ای نوازندگی(ساز ایرانی)،تغذیه ورزشی،مدیریت سلامت،خانواده و مشاوره تغذیه مادر و کودک و مددکاری اجتماعی برای سال تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی در این دانشگاه تدریس خواهد شد.

 

برزعلی افزود: رشته های فیلم سازی، عکاسی خبری،بازیگری،انیمیشن، تولید مبلمان، تراش سنگ های قیمتی،ترافیک شهری،حقوق اصناف،HSE(ایمنی کار و حفاظت فنی)، پرورش میگو، آزمایشگاه دامپزشکی، توزیع کالا¬و¬خدمات، قطعات مکانیکی، دستیارقضایی، طراحی لباس و امور دفتری نیز در مقطع کاردانی به کارشناسی تدریس خواهد شد.

 

وی از ثبت‎نام دوره‎های جدید نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی-کاربردی خبر داد و تصریح کرد: ثبت‎نام از طریق سایت سازمان سنجش و به صورت فراخوان در نیمه اول مرداد ماه خواهد بود.

 

دکتر برزعلی در پایان یادآور شد: دانشگاه علمی کاربردی در سال 1386 با حدود 1000دانشجو در 15 رشته تحصیلی در 2 مرکز واحد،خانه کارگر و جهاد کشاورزی آغاز به کار کرد.

 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .