عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیش از ۳۳ هزار تردد طی اولین روز بهار در گلستان رقم خورد


بیش از ۳۳ هزار تردد طی اولین روز بهار در گلستان رقم خورد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در روز یکم فروردین ماه ۳۳ هزار و ۵۵۵ تردد ورودی و ۲۸ هزار و ۸۷۵ تردد خروجی در استان به ثبت رسید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، عادل مصدقی با اشاره به میزان ترددهای ورودی و خروجی استان در یکم فروردین ماه اظهارداشت: این ترددها از مجموع ۴۸۶ هزار و ۱۳۰ ترددی است که از ۴ محور ورودی و خروجی استان در روز یکم فروردین انجام شد.

 

وی محورهای ورودی و خروجی استان را شامل شاهرود –گرگان(توسکستان)، گلوگاه-کردکوی، شاهرود –آزادشهر و تنگراه-سه راهی کلاله بیان کرد و افزود: از ابتدای طرح نوروزی(۲۴ اسفند) تا پایان یکم فرودین ماه، میزان ترددهای ورودی و خروجی ثبت شده در این محورها ۴ میلیون و ۳۶ هزار و ۷۳ تردد بوده است.

مصدقی با بیان کاهش ۲۰ درصدی ترددهای ورودی به استان تصریح کرد: نرخ جریان تردد در استان ۴۴۴ بوده و سرعت متوسط هم ۷۷ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

به گفته وی، پرترددترین محور هم محور گرگان- علی آباد است که اوج تردد در این محور در ساعات ۱۶ الی ۱۸ عصر انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: روزانه یکهزار و ۳۶ تماس با سامانه ۱۴۱ در این مدت برقرار شد و بیش از ۵ هزار سفر هم با حمل و نقل عمومی، انجام و حدود ۴۰ هزار مسافر نیز در استان جابه جا شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .