عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مجلس دوازدهم حامی هلال احمر خواهد بود

نماینده مردم علی آباد کتول؛

مجلس دوازدهم حامی هلال احمر خواهد بود

مجلس دوازدهم حامی هلال احمر خواهد بود

جلسه ستاد ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال‌احمر در طرح نوروزی۱۴۰۳ با حضور رئیس جمعیت هلال احمر و حضور برخط نماینده مردم شریف علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی‌برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، نماینده مردم شریف علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در جلسه برخط ستاد ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال‌احمر اظهار کرد: جمعیت هلال احمر به ویژه در زمان مدیریت دکتر کولیوند کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است، در سیل سیستان و بلوچستان نقش آفرین بوده، استان سیستان و بلوچستان به عنوان یک استان محروم همواره مورد عنایت مقام معظم رهبری است.
دکتر رحمت اله نوروزی گفت: تامین مسکن یک بحث اساسی در جامعه است و هلال احمر گام های خوبی در این زمینه برداشته است. از دوره نهم مجلس تا به امروز یاور هلال احمر بوده ایم و در فراکسیون هلال احمر حمایت های خوبی انجام شده همچنان که در کمسیون بودجه حامی هلال احمر بوده ایم.
وی در ادامه افزود: دکتر کولیوند به عنوان یک مدیر جهادی و انقلابی اقدامات خوبی را در زمینه آگاهی بخشی و مهارت افزایی داشته است و حضور شخص رئیس جمعیت در این برنامه‌ها همچون دوره آموزشی که در استان گلستان شاهد آن بودیم شایسته تقدیر بوده و تحول گرایی را در هلال احمر به دنبال دارد.
نوروزی با اشاره به جذب امدادگران تصریح کرد: از تلاش های انجام شده برای تعیین تکلیف امدادگران که از خدمات ماندگار دکتر کولیوند است قدردانی می‌شود. این موضوع شور و نشاط و انگیزه قابل توجهی را در امدادگران هلال احمر ایجاد کرده است.
دکتر نوروزی گفت: استان گلستان از پایه و بنیان از لحاظ اعتباری ضعیف بوده و نیاز به تقویت دارد. طی سال ها سیل های متعدد و آتش سوزی جنگل ها مشکلات عدیده ای را برای استان به جود آورده که همه این مسائل نیاز به افزایش اعتبارات و امکانات دارد.
وی گفت: هلال احمر همیشه در حوادث و بحران‌ها پیشرو است اینکه از لحاظ تعداد تصادف و فوتی‌ها کاهش قابل توجهی در استان داشتیم بخش مهمی از آن حاصل زحمات مجموعه هلال احمر استان است. از لحاظ ناوگان خودرویی این استان نیازمند تقویت است امیدواریم در تخصیص خودروها نگاه ویژه به این استان شود.
نماینده مردم علی آباد کتول با اشاره به مجلس دوازدهم گفت: در برنامه هفتم توسعه حمایت های خوبی از هلال احمر شده است، به عنوان عضو شورای راهبردی تنظیم قوانین مجلس آمادگی هر نوع کمک به هلال احمر وجود دارد در مجلس دوازدهم هم با آمادگی کامل در خدمت هلال احمر برای کمک به مردم هستیم.

مجلس دوازدهم حامی هلال احمر خواهد بود

مجلس دوازدهم حامی هلال احمر خواهد بود

مجلس دوازدهم حامی هلال احمر خواهد بود

مجلس دوازدهم حامی هلال احمر خواهد بود

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس5
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .