عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جابه جایی مسافران نوروزی گلستان به حدود 132 هزار نفر رسید


جابه جایی مسافران نوروزی گلستان به حدود 132 هزار نفر رسید

 

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: از ۲۴ اسفند گذشته تا پانزدهمین روز از نوروز امسال، 131 هزار و 777 مسافر در بخش جاده ای استان جابه‌جا شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، عادل مصدقی با اشاره به جابه جایی حدود 132 هزار مسافر در نوروز امسال، اظهارداشت: حمل و نقل این تعداد مسافر از ابتدای تعطیلات نوروزی با ۱۶ هزار و 318 سفر(اتوبوس،مینی بوس و سواری) انجام شده‌ است.

مصدقی افزود: 34 هزار و 400 مسافر با اتوبوس، بیش از 66 هزار مسافر با مینی بوس و حدود 31 هزار مسافر با سواری به سفرهای درون و برون استانی در ایام نوروز امسال پرداختند.

وی با اشاره به پایان سفرهای نوروزی تصریح کرد: بخش حمل‌ونقل عمومی استان با استفاده از ظرفیت حدود ۱۵۰ دستگاه اتوبوس، 600 دستگاه مینی‌بوس و ۸۰۰ دستگاه سواری کرایه با رانندگی 2 هزار و 700 راننده در این ایام برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران پای کار بوده اند.

به گفته مصدقی، سفرهای نوروزی هم‌استانی ها در نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه نوروز سال گذشته با کاهش ۹درصدی همراه بوده که علت آن را می توان تقارن ماه مبارک رمضان با سفرهای نوروزی بیان کرد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .