عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تهاتر حدود 60 درصدی بدهی ها و مطالبات شرکت آبفا گلستان با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

برای اولین بار محقق گردید :

تهاتر حدود 60 درصدی بدهی ها و مطالبات شرکت آبفا گلستان با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از تهاتر حدود 60 درصدی بدهی نیروهای مسلح مستقر در گلستان به این شرکت خبر داد.

ابوالفضل رحیمی با اعلام این خبر افزود: با تلاش و پیگیری های بعمل آمده با استفاده از ظرفیت بند ( ف) تبصره ۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور تهاتر بدهی های نیروهای مسلح مستقر در استان با شرکت آب و فاضلاب گلستان نهایی گردید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با بیان اینکه مبلغ کل بدهی های نیروهای مسلح مستقر در استان به این شرکت در حدود 300میلیارد ریال است گفت : با هماهنگی های بعمل آمده مبلغ در حدود 151 میلیارد ریال از مجموع بدهی های نیروهای مسلح به این شرکت تهاتر و به حساب بدهی های این شرکت به خزانه کل کشور واریز گردید.

رحیمی در بخش دیگری افزود : شرکت آب و فاضلاب گلستان برای تامین و توزیع آب آشامیدنی در شهرها و روستاها و ارائه خدمات بهینه در بخش‌های مختلف اعم از اتفاقات، فنی، آزمایشگاه و مانند آن نیازمند تعامل و همکاری مشترکان خود در پرداخت به موقع آب بهاست.

این مقام مسئول در ادامه گفت : آبفای گلستان بیش از 760 هزار آحاد دارد که به صورت خودگردان اداره می شود و برای این امر وابستگی کامل به پرداخت قبوض آب بها توسط مشترکین را دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان از فرماندهی کل ستاد نیروهای مسلح در راستای همکاری و پرداخت مبلغ بدهی آب بها به این شرکت تقدیر و تشکر نمود .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .