عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عملکرد هلال احمر در گلستان الگوی دستگاه‌هاست

سید علی مهاجر؛

عملکرد هلال احمر در گلستان الگوی دستگاه‌هاست

عملکرد هلال احمر در گلستان الگوی دستگاه‌هاست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در جلسه ای همزمان با روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر از زحمات کارکنان و داوطلبان هلال احمر قدردانی کرد و عنوان کرد عملکرد هلال احمر الگوی سایر دستگاه‌های استان است.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، در روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال احمر، سید علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان به همراه مدیران کل حوزه مربوطه به منظور تبریک و قدردانی از زحمات شبانه روزی نیروهای هلال احمر در دفتر مدیرعامل استان حضور پیدا کردند.
در این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار کرد: هفته هلال احمر فرصت مناسبی برای قدردانی از تلاش ها و زحمات کارکنان و داوطلبان این ارگان خدمت رسان است.
وی با اشاره به عملیات موفق یسنا گفت: لباس و سرخ سپید هلال احمر باعث دلگرمی مردم است، هلال احمر در پای کار بودن، شجاعت و صبوری زبانزد است، آخرین عملیات مهم شما در پیدا کردن و نجات کودک 4 ساله کلاله ای نشانگر انسجام کاری هلال احمر است. همه ظرفیت ها به صورت زمینی و هوایی بکارگرفته شد. خدا را شاکریم این عملیات را با خوشی به پایان رساندید. عملیات یسنا نشان داد ملتی هستیم که حتی جان یک کودک هم برای ما اهمیت دارد و مصداق آیه شریفه مَن احیاها فَکانما احَیا النّاس جَمیعاً است.
سید علی مهاجر با اشاره به عملکرد هلال احمر استان گفت: عملکرد این دستگاه خدوم بیان کننده بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و فرصت ها و در نتیجه رشد متوازن در تمامی امور است. پیگیری املاک به ویژه تجمیع ساختمان ستاد اقدام مهمی‌بوده است. همچنین خدماتی که در قالب کارون‌های سلامت به مردم کم برخوردار قابل تقدیر است. در خصوص راه اندازی شعبه رامیان حمایت لازم را انجام خواهیم داد.
وی با بیام اینکه موثر بودن هلال احمر در حوادث مشهود است خاطر نشان کرد: فضای مدیریتی خوبی در هلال احمر استان وجود دارد و با عملکرد جهادی و انقلابی توانستید اعتماد سازی کنید. نحوه عملکرد شما در استان باعث شد پویا و فعال معرفی شوید و مردم اعتماد کرده و برای کار داوطلبانه به شما مراجعه کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: کارنامه هلال احمر کشور پرافتخار است، یقیناً نقش گلستان در شکل گیری این عملکرد تاثیر قابل توجهی داشته است. در عمل ثابت کردید که مرد میدان هستید و به عنوان یک مجموعه مدیریتی پویا می‌توانید الگویی برای دیگر دستگاه‌های استان باشید.

عملکرد هلال احمر در گلستان الگوی دستگاه‌هاست

عملکرد هلال احمر در گلستان الگوی دستگاه‌هاست

عملکرد هلال احمر در گلستان الگوی دستگاه‌هاست

 




نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .