عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح خانه هلال تخصصی پارک علم و فناوری در گلستان


افتتاح خانه هلال تخصصی پارک علم و فناوری در گلستان

افتتاح خانه هلال تخصصی پارک علم و فناوری در گلستان

به منظور ایجاد تعاملات در حوزه پژوهش، نوآوری و فناوری، خانه هلال تخصصی پارک علم و فناوری در کار خانه نوآوری گرگان با حضور مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان، عضو شورای عالی هلال‌احمر و رئیس پارک علم و فناوری گلستان‌ و به صورت همزمان ۳۰ خانه هلال‌ افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، قاسم غریب‌آبادی گفت: به مناسبت هفته هلال احمر و گسترش فعالیت های حوزه پژوهش، نوآوری و فناوری ، خانه هلال تخصصی پارک علم و فناوری در کار خانه نوآوری گرگان و به صورت همزمان ۳۰ خانه هلال در استان افتتاح شد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود:‌ این خانه هلال پیرو توافق صورت گرفته بین جمعیت هلال احمر گلستان با پارک علم و فناوری استان در خصوص تعاملات دو سویه با محوریت تولید محتوا از فعالیت های تخصصی و علمی در راستای افزایش مشارکت عمومی و حرکت به سمت جامعه تاب آور و ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری راه انداری شده است.
وی گفت:‌ برنامه ریزی صاحب نظران و اندیشمندان، متخصصین، نوآوران، کارآفرینان و نخبگان و جلب حمایت آنان به منظور جذب دانش فنی و زمینه سازی حضور و توسعه كسب و كارهای دانش بنیان و کمک به توسعه کسب و کارهای دانش محور و در نتیجه افزایش توان اقتصادی و علمی از اهداف ایجاد خانه هلال در کارخانه نوآوری است.
گفتنی است خانه هلال پارک علم و فناوری گلستان همزمان با افتتاح مرکز هوشمند رصد اطلاعات و داده‌کاوی جمعیت هلال‌احمر که با حضور معاون اول رئیس جمهور انجام شده، راه اندازی شده است.

افتتاح خانه هلال تخصصی پارک علم و فناوری در گلستان

افتتاح خانه هلال تخصصی پارک علم و فناوری در گلستان

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .