عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش کمک‌های اولیه به شهروندان گلستانی در هفته هلال‌احمر


آموزش کمک‌های اولیه به شهروندان گلستانی در هفته هلال‌احمر

آموزش کمک‌های اولیه به شهروندان گلستانی در هفته هلال‌احمر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: به مناسبت هفته هلال‌احمر مربیان آموزشی استان در مناطق پرتردد استان احیای قلبی_ریوی را به مردم و رهگذران آموزش دادند.
به گزارش روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: امروزه کمک های اولیه یک مهارت حیاتی در جامعه محسوب می شود و افراد آموزش دیده جز نخستین نفراتی هستند که در صحنه حادثه حضور پیدا می ‌کنند  و می ‌توانند جان آسیب‌ دیدگان را از خطر نجات داده و یا مانع بروز آسیب ‌های جدی ‌تر و غیرقابل بازگشت شوند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: جمعیت هلال‌احمر براساس وظیفه مندی خود در آموزش همگانی مردم در اجتماعات مختلف این آموزش ها را به صورت رایگان در اختیار مخاطبین قرار می دهد.
جمعیت هلال احمر به دنبال محقق کردن شعار هر خانواده یک امدادگر است و مناطق پرتردد شهرها و محلات محلی بسیار خوب برای آموزش مهارت های کمک‌های اولیه به مردم و دسترسی به آنها است.
هفته هلال‌احمر فرصتی خوبی است تا هلال‌احمر فعالیت های خود را به مردم معرفی کند و نمایش بگذارد. براساس برنامه ریزی انجام شده امروز در ششمین روز از گرامیداشت هفته هلال‌احمر با بهره مندی از ظرفیت مربیان آموزشی سراسر استان به مردم و رهگذران نحوه اجرای عملیات احیای قلبی_ریوی به عنوان یک بخش مهم از کمک‌های اولیه آموزش داده شد. شهروندان از این آموزش ها استقبال و با انجام آن از این حرکت هلال‌احمری ها استقبال کردند.
گفتنی است آموزش همگانی به مناسبت هفته هلال‌احمر در مناطق پرتردد استان تحت عنوان کمپین آموزشی کمک‌های اولیه به صورت همزمان در سراسر استان اجرا شد.

آموزش کمک‌های اولیه به شهروندان گلستانی در هفته هلال‌احمر

آموزش کمک‌های اولیه به شهروندان گلستانی در هفته هلال‌احمر

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .