عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هیات مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان گلستان انتخاب شدند


هیات مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان گلستان انتخاب شدند

 

هیات مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان گلستان انتخاب شدند

 

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از انتخاب اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان خبر داد و گفت: اعضائ هیات مدیره با اکثریت آراء انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان گلستان ،درویش علی حسن زاده در پایان رای گیری انتخابات نظام مهندسی معدن استان اظهار داشت: بر اساس آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی معدن، مصوب 25/11/1379 مجلس شورای اسلامی، هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان گلستان برگزار شد.

 

وی گفت: پس از تعیین هیات اجرایی و ثبت نام از داوطلبان حضور در هیات مدیره، از بین اعضائ سازمان، انتخابات در موعد مقرر با استقرار هیات اجرایی و حضور ناظران اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در کمال امنیت و آرامش برگزار و پس از مدت زمان7 ساعت به پایان رسید.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان افزود: طبق ماده 54 آئین نامه اجرایی، تعداد اعضای اصلی هیات مدیره این سازمان در هر استان 5 نفر شامل دو نفر مهندس معدن، یک نفر زمین شناس، یک نفر نقشه بردار و یک نفر مهندس متالورژی می باشد، و در صورت عدم وجود داوطلب در هر یک از رشته ها بجز معدن، یک نفر از دیگر رشته ها که حائز بالاترین رای باشد انتخاب خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: طبق نتایج اولیه در استان گلستان در رشته معدن آقایان صادق علی مقدم و میثم نوروز پور نوغانی ، در رشته زمین شناسی، منصور خواجه ؛ در رشته نقشه برداری آقای فرزاد ابراهیمی ملک شاه و در رشته متالورژی آقای مهدی عطایی حائز اکثر آراء شده و توانستند برای یک دوره 3 ساله به عنوان هیات مدیره جدید این سازمان انتخاب شوند.

 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 88
  • کد خبر : 112257