عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تخلیه ۶ هزار تن محموله ذرت در ایستگاه راه آهن گرگان


تخلیه ۶ هزار تن محموله ذرت در ایستگاه راه آهن گرگان


 

سرپرست راه آهن شمالشرق ۲ از تخلیه۶ هزار تن محموله ذرت در ایستگاه راه آهن گرگان خبر داد .


به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق۲، محمد رضا حبیبی گفت: برای مصرف داخلی استان گلستان و پشتیبانی امور دام، محموله ذرت از مبدا بندر امام خمینی (ره) به مقصد گرگان به میزان ۶ هزار تن توسط ۱۰۷ واگن، حمل و در حال تخلیه است.

وی افزود: از ابتدای امسال این اولین پارت محموله ذرت است که در گرگان تخلیه میشود که تا امروز ۷۶ واگن به میزان ۴ هزار و ۳۰۰ تن ذرت در گرگان تخلیه شده است .

حبیبی اشاره ای نیز به محموله ۳۵۰ تنی گندم کرد و گفت که این محموله از کرمانشاه بارگیری و به مقصد اداره‌کل راه آهن شمال شرق۲ درحال سیر است .

وی در ادامه افزود: محموله ۵ هزار تنی دیگر نیز که ۹۰ واگن محموله گندم می باشد از مبدا همدان و محموله ۲ هزار تنی گندم شامل ۳۵ واگن از مبدا اراک به مقصد سیلوی دولتی غله استان گلستان بارگیری و اعزام خواهد شد.

وی اشاره ای نیز به اعزام ۱۲۵ تن محموله ترانزیتی از مسیر ریلی اینچه برون به روسیه کرد و افزود :تعداد ۵ دستگاه واگن ایرانی با وزن ۱۲۵ تن محموله ترانزیتی از مسیر ریلی اینچه برون به روسیه اعزام شد.

تعداد ۵ دستگاه واگن ایرانی حامل کانتینر باردار با محموله روغن موتور و لوازم یدکی، با وزن ۱۲5 تن متعلق به شرکت راه آهن حمل و نقل، از مرز ریلی اینچه برون به سمت ترکمنستان اعزام شد. این کانتینرها از مبدا کشور امارات بود که در ایستگاه بندرعباس، بارگیری و مقصد نهایی آن کشور روسیه، شهر مسکو است
 


 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 134
  • کد خبر : 112301