عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نخستين جلسه هم‌رساني بخش فناوري و دانش‌بنيان‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي استان


نخستين جلسه هم‌رساني بخش فناوري و دانش‌بنيان‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي استان


 نخستين جلسه هم‌رساني بخش فناوري و دانش‌بنيان‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي استان

 

نخستين جلسه از سلسله جلسات «هم‌رساني بخش فناوري و دانش‌بنيان‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي استان» در بخش آب و فاضلاب با هدف معرفی مسائل این حوزه و ارائه راهکار از سوی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان برگزار شد.

این نشست با حضور مديرعامل شرکت آب‌فاضلاب استان ، رييس پارک علم و فناوري گلستان، نمایندگان‌ استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و مديران شرکت‌هاي فناور و دانش‌بنيان فعال در حوزه آب در محل شرکت آب‌ فاضلاب گلستان برگزار شد.

در این جلسه مهندس رحیمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان به مسائل حوزه آب و فاضلاب استان اشاره کرد و گفت: مواردی از قبیل تصفيه آب‌هاي لب شور يا شور به روش‌هاي نوين شيرين‌سازي، طراحي و اجراي سيستم‌هاي تصفيه اضطراري حذف كدورت آب چشمه‌هاي استان با قابليت حمل و نصب در محل، طراحي و اجراي سيستم‌هاي حذف فلزات سنگين و آلاينده‌هاي خارج از حد استاندارد آب شرب، طراحي و اجراي روش‌هاي نوين گندزدايي آب با تكيه بر استانداردهاي آب شرب و شاخص‌هاي اقتصادي، طراحي و اجراي سيستم‌هاي پمپاژ با تكيه بر انرژي‌هاي نو در مناطق كوهستاني، فرآيند لخته‌سازي لجن در تصفيه خانه فاضلاب به منظور آبگيري از آن، طراحي و ساخت الكتروپمپ لجن برگشتي در ايستگاه پمپاژ لجن برگشتي در تصفيه خانه فاضلاب، طراحي و ساخت الكتروپمپ بلندينگ در تصفيه خانه فاضلاب، حذف آمونيوم از پساب خروجي تصفيه‌خانه‌هاي فاضلاب و... از جمله مسائل عمده شرکت آب‌وفاضلاب استان است که شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان می‌توانند به حل آن بپردازند.

در ادامه مدیران شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان نیز به بیان توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت خود پرداختند و مقرر شد جلسات بعدی با معاونت‌های تخصصی آب و فاضلاب استان صورت پذیرد.

گفتني است؛ «جلسات هم‌رساني»، با هدف اتصال و بهم‌رساني شرکت‌هاي فناور و دانش‌بنيان و دستگاه‌هاي اجرايي استان و بهره‌مندي از ظرفيت و توان بخش خصوصي در راستاي رفع نيازهاي فناورانه بخش دولتي برگزار می‌گردد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .