عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آمادگی مجموعه ارتباطات در شرایط ناپایداری جوی گلستان


آمادگی مجموعه ارتباطات در شرایط ناپایداری جوی گلستان

آمادگی مجموعه ارتباطات در شرایط ناپایداری جوی گلستان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از آمادگی مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در مواجهه با شرایط جوی ناپایدار خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان، سید حامد قدس علوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار داشت: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید، رگبار و رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید موقتی، کاهش دما و احتمال تگرگ و وقوع مخاطرات و احتمال قطعی مسیرهای ارتباطی در استان، تمام تیم های فنی استان در آماده باش کامل به منظور حفظ پایداری شبکه های ارتباطی هستند.
وی اظهار داشت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش‌یابی هواشناسی در استان تمهیدات لازم جهت پایداری شبکه های ارتباطی، جلوگیری از قطعی مسیرهای ارتباطی و ایجاد خسارات احتمالی به ویژه در مناطق روستایی در استان اندیشیده شد.
رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات از آماده باش تیم های فنی و عملیاتی مخابرات منطقه و اپراتورهای تلفن همراه به منظور حفظ پایداری شبکه در روزهای یاد شده تا عادی شدن شرایط جوی در استان خبر داد و افزود: هم استانی های عزیز در صورت بروز هرگونه مشکل و قطعی های احتمالی حوزه ارتباطات با شماره تلفن ۱۹۵ اعلام کنند.

آمادگی مجموعه ارتباطات در شرایط ناپایداری جوی گلستان

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .