عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش و پرورش رتبه دوم دستگاههای اجرائی در دومین رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت را کسب کرد

در دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت؛

آموزش و پرورش رتبه دوم دستگاههای اجرائی در دومین رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت را کسب کرد

در دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت؛ آموزش و پرورش رتبه دوم دستگاههای اجرائی در دومین رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت را کسب کرد. 

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در بخش استانی با شعار سهم من از جوانی ایران امروز با معرفی برترین ها در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به کار خود پایان داد.

سید علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در این مراسم با بیان اینکه دولت سیزدهم در این حوزه اقدامات خوبی انجام داده است گفت: اعطای زمین به ۷۴۳ خانواده دارای سه فرزند و بیشتر، تسهیلات ازدواج به نزدیک ۴ هزار نفر و وام فرزندآوری برای ۲۸۸۹ نفردر استان از جمله اقدامات انجام شده در راستای جوانی جمعیت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه امروز دشمن در فضای تهاجم و جنگ نرم همه توجه خود را به کانون خانواده معطوف کرده است، ابراز امیدواری کرد: اقدامات انجام شده منجر به جوانی جمعیت شود.

حسینی جبلی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان هم گفت: ۱۱۰ اثر به بخش‌های مختلف جشنواره شامل بخش خانواده، مدیران، رسانه، نخبگان، دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد ارسال شد که امروز سه نفر برتر در هر بخش معرفی و از آنان قدردانی شد.

در این رویداد دانشگاه علوم پزشکی گلستان، آموزش و پرورش و دادگستری استان گلستان عنوان سه دستگاه برتر در حوزه جوانی جمعیت را کسب کردند.

شایان ذکر است این افتخار به همت امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان با حمایت کارگروه جوانی جمعیت آموزش و پرورش کسب شد.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آپ
  • بازدید : 44
  • کد خبر : 112498