عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای طرح ماهر در مدارس ابتدایی گلستان


اجرای طرح ماهر در مدارس ابتدایی گلستان

اجرای طرح ماهر در مدارس ابتدایی گلستان

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: طرح ماهر با عنوان مهارت آموز هلال احمر در مدارس ابتدایی استان گلستان با محوریت پناهگیری و خروج اضطراری اجرا می شود.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، فاطمه میرزاحسنیان معاون امور جوانان هلال احمر استان گفت:‌ طرح مهارت آموز هلال احمر با رویکرد هر مدرسه یک کانون مهارت آموزی هلال احمر، ویژه دانش آموزان دوره دوم ابتدایی با هدف افزایش سطح آمادگی و تاب آوری دانش آموزان، والدین با مهارت آموزی اجرا خواهد شد.
وی افزود: اجرای این طرح با ۴ گام افتتاح کانون در مدارس، تربیت و آموزش مربیان، آموزش والدین و سرپرستان قانونی دانش آموز و گام چهارم آموزش دانش آموزان به مدت ۲ ساعت و تشکیل تیم های دادرس خواهد بود.
وی گفت: در این طرح والدین و دانش آموزان مباحث پناهگیری و خروج ایمن، آشنایی با تلفن های اضطراری و آشنایی با جمعیت هلال احمر آموزش خواهند دید.
معاون امور جوانان گفت: در راستای هماهنگی های بیشتر اجرای طرح جلسه ای با حضور رئیس اداره سلامت آموزش و پرورش گلستان برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در این جلسه که کارشناسان شعب هلال احمر استان و کارشناسان ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها هم حضور داشتند در خصوص اجرای گام های این طرح و اجرایی شدن آن در تمامی مدارس سطح استان مواردی ارائه شد.
گفتنی است طرح ماهر در هر مدرسه ابتدایی با شرکت ۳۰ فراگیر برنامه ریزی و اجرای فاز اول آن تا نیمه تیرماه به پایان خواهد رسید.

اجرای طرح ماهر در مدارس ابتدایی گلستان

اجرای طرح ماهر در مدارس ابتدایی گلستان

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .