عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیدا شدن ۳ دانشجوی مفقودی در افراتخته با تلاش ۷ ساعته امدادگران


پیدا شدن ۳ دانشجوی مفقودی در افراتخته با تلاش ۷ ساعته امدادگران

پیدا شدن ۳ دانشجوی مفقودی در افراتخته با تلاش ۷ ساعته امدادگران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: سه گردشگر مفقودی در منطقه جنگلی یخانِ افراتخته‌ی علی آباد کتول پس از ۷ ساعت تلاش امدادگران پیدا و به محل امن انتقال داده شدند.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، قاسم غریب‌آبادی با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۹:۱۵ روز جمعه ۱۱ خرداد گزارش مفقود شدن ۳گردشگر از طریق عوامل انتظامی و نیروهای مردمی ‌به هلال احمر استان اعلام شد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: یک تیم کوهستان از هلال‌احمر علی آباد کتول برای پیدا کردن این ۳ جوان دانشجو به منطقه جنگلی افراتخته اعزام شد.
وی گفت: این سه گردشگر که برای گردش به ارتفاعات افراتخته واقع در دهنه زرین گل در علی آباد کتول رفته بودند، در هنگام بازگشت حد فاصل روستاهای ییلاقی افراتخته و شیرین آباد با تاریکی هوا راه خود را گم کردند.
 غریب‌آبادی خاطرنشان کرد: نجاتگران هلال‌احمر پس از عبور از مناطق جنگلی و سنگی موفق شدند حادثه دیدگان را که از وضعیت جسمی خوبی برخوردار بودند پیدا و به نقطه امن انتقال دادند. این عملیات ساعت ۰۲:۱۰ بامداد به پایان رسید.
وی به گردشگران تاکید کرد از رفتن به مناطق جنگلی نا آشنا و دور از دسترس خودداری کنند و تا پیش از تاریکی هوا از جنگل خارج شوند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .