عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای 2 پروژه عمرانی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با حضور استاندار آغاز شد


اجرای 2 پروژه عمرانی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با حضور استاندار آغاز شد

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از آغاز عملیات اجرایی تعریض، زیرسازی و ایمن سازی باند غربی محور اصلی سنگدوین- بدراق ملا (مسیر جاده خط نو) و پل عابر پیاده محدوده شهر سنگدوین با حضور استاندار و معاونین وی، فرماندار و امام جمعه و شماری دیگر از مسوولان استانی و شهرستانی در علی آباد کتول خبرداد و گفت: برای این پروژه ها 45 میلیارد تومان اعتبار از محل منابع ملی در نظرگرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، عادل مصدقی در آیین شروع عملیات اجرایی محور اصلی سنگدوین-بدراق ملا و پل عابر پیاده سنگدوین در شهرستان علی آباد کتول، اظهارداشت: طول اجرای پروژه تعریض و توسعه محور سنگدوین –بدراق ملا 4.300 کیلومتر است که برای آن 40 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مصدقی ادامه داد: اعتبار درنظرگرفته برای ساخت پل عابر پیاده سنگدوین نیز 5 میلیارد تومان است.

وی توضیح داد: محور سنگدوین –بدراق ملا از محورهای اصلی و پرترافیک علی آباد به سمت شهرستان گنبدکاووس است و در مجموع 55 کیلومتر طول دارد که تعریض و ایمن سازی ضلع غربی محور از سال 1400 به طول 5 کیلومتر برای ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای انجام شد.

به گفته مصدقی، با اتمام ایمن سازی این قطعه 4.300 کیلومتری در سال جاری، 5 کیلومتر باقیمانده دیگر تا انتهای حوزه شهرستان علی آباد کتول نیز در برنامه سنوات آتی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان تصریح کرد: همزمان با آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها از 9 پروژه دیگر که در اواخر سال 1402 و طی ماههای اخیر سال 1403به اتمام رسیده و بهره برداری رسمی نشده بودند با اعتبار 67 میلیارد تومان نیز بهره برداری بعمل آمد.

مصدقی خاطرنشان کرد: 12 کیلومتر خط کشی، نصب 30 عدد تابلو و علائم، روشنایی نقطه ای تقاطع کوچک نظرخانی و عرفان آباد، روکش آسفالت محور مزرعه-ایمر و محور ساور کلا و احداث دو دهنه پل 6 متری در بلوچ آباد از جمله پروژه های بهره برداری شده است.

  

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .