عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رسیدگی به مشکلات ۲ واحد‌ تولیدی گلستان در جلسه کارگروه تسهیل استان

مدیرکل صمت گلستان خبر داد :

رسیدگی به مشکلات ۲ واحد‌ تولیدی گلستان در جلسه کارگروه تسهیل استان

رسیدگی به مشکلات ۲ واحد‌ تولیدی گلستان در جلسه کارگروه تسهیل استان
 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: در راستای تحقق شعار رونق تولید با مشارکت مردم، در هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان مشکلات ۲واحد‌ تولیدی گلستان بررسی گردید.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، درویش علی حسن زاده، گفت: در راستای تحقق شعار رونق تولید با مشارکت مردم و اهداف و برنامه های دولت سیزدهم، هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان با هدف رفع مشکلات و موانع تولید ۲ واحد‌ تولیدی استان گلستان با حضور مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گلستان در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان گلستان برگزار گردید .
وی افزود: در این جلسه مشکلات و موانع تولید ۲ واحد تولیدی شهناز بائی در زمینه پرورش ماهی و بوم گردی سید حسن حسینی بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع موانع آنها اخذ گردید .
به گفته وی، مشکلات این واحدها در حوزه بانک تجارت و اداره کل منابع طبیعی و اداره کل آموزش و پرورش استان بود که با همکاری نمایندگان بانک و دستگاههای اجرایی مرتبط ، موانع تولید آنها بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع موانع تولید این واحدها اتخاذ شد .
حسن زاده اضافه کرد: با توجه به رویکرد دولت در خصوص رفع موانع تولید و برگزاری هفتگی جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به همین منظور ، واحد‌های تولیدی ای که مشکلات و موانعی برای تولید دارند می توانند با مراجعه به دستگاه اجرایی ای که از آن مجوز دریافت کرده اند ، درخواست خود را ثبت نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم به مشکلات آنها توسط دستگاههای ذیربط انجام شود .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 78
  • کد خبر : 113072