عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره مندی بیش از 22 هزار نفر با افتتاح پروژه های آبرسانی شهرستان گرگان


بهره مندی بیش از 22 هزار نفر با افتتاح پروژه های آبرسانی شهرستان گرگان

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از افتتاح پروژه های آبرسانی شهرستان گرگان به مناسبت دهه امامت و ولایت در راستای رفع کمبود آب شرب در مرکز استان خبر داد.

 ابوالفضل رحیمی با اعلام این خبر افزود: آیین افتتاح پروژه های آبرسانی شهرستان گرگان با حضور استاندار گلستان، فرماندار شهرستان گرگان و جمعی از مدیران دستگاه اجرایی استانی و شهرستانی در مخزن 2000 متر مکعبی شصتکلاته شهرستان گرگان برگزار شد .

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: به منظور تامین و کمبود آب شرب این شهرستان آیین افتتاح4حلقه چاه آب شرب با اعتباری بالغ بر 220میلیارد ریال برگزار شد.

 این مقام مسئول اظهار داشت: با افتتاح این 4 حلقه چاه آب شرب دبی استحصالی منابع تامین آب شرب در شهرستان گرگان 60 لیتر بر ثانیه افزایش یافت و جمعیتی بالغ بر 22500 نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند گردیدند.

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان اظهار داشت: با افزایش 60 لیتر بر ثانیه منابع تامین در غرب شهرستان گرگان مناطقی مثل خیابان های انجیراب، مسکن مهر و همچنین مناطقی که از این چاه ها بهره مند می گردند قطعی آب شبانه به حداقل می رسد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .