عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 88 پروژه عمرانی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان تقدیم مردم شد

با حضور استاندار:

88 پروژه عمرانی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان تقدیم مردم شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: 88 پروژه عمرانی اداره کل در دو بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتبار 2 همت با حضور استاندار و معاونین وی، نمایندگان مردم شرق استان، فرماندار و علمای تشیع و تسنن کلاله و مدیران و مسوولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید و تقدیم مردم شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، عادل مصدقی در آیین بهره برداری متمرکز از این پروژه ها با اشاره به بهره برداری رسمی از 88 پروژه عمرانی راهداری و حمل و نقل جاده ای با 2 همت اعتبار، اظهارداشت: از 30 آذر 1402 تاکنون 105 کیلومتر روکش آسفالت و بهسازی راهها، اصلاح 21 نقطه پرتصادف، احداث 39 کیلومتر راه روستایی، برقراری 15.3 کیلومتر روشنایی، 600 کیلومتر خط کشی راهها، بلوک مفصلی 13 کیلومتر،ساخت 9 دستگاه ابنیه فنی و21 سامانه هوشمند جاده ای اجرایی شده است.

به گفته وی، 210 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی نیز در این مدت توسط بخش خصوصی به ناوگان عمومی استان اضافه شده است.

وی ادامه داد: در سال 1402 بالغ بر 7 میلیون تن انواع کالا در استان حمل و نقل شده که 25 درصد رشد و در بخش مسافربری نیز با جابه جایی 3.200 میلیون مسافر شاهد رشد 27درصدی بوده ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: در مرز اینچه برون نیز که تنها مرز زمینی استان است به برکت دیپلماسی دولت سیزدهم در سال 1402 با تردد ورودی و خروجی 38 هزار و 55 کامیون و 42 درصد رشد و سه ماهه اول سال 1403 با 18 درصد رشد روبرو بوده ایم.

مصدقی، میزان فعالیت های انجام شده در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای را در دولت سیزدهم 9 هزار و 300 میلیارد تومان بیان کرد و گفت: این پروژه ها در زمینه ارتقای ایمنی و کیفی راهها و حوزه حمل و نقل با سرمایه گذاری بخش خصوصی بوده که همچنان استمرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان تصریح کرد: ساخت باند غربی پل میلاد کلاله با 75 میلیارد تومان اعتبار از مصوبات سفر اول ریاست جمهوری شهید به استان و مطالبه 21 ساله مردم منطقه بوده که طی 15 ماه به بهره برداری رسید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .