عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح پروژه های آبرسانی در شهرستان های بندرترکمن و گمیشان


افتتاح پروژه های آبرسانی در شهرستان های بندرترکمن و گمیشان

افتتاح پروژه های آبرسانی در شهرستان های بندرترکمن و گمیشان  
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از آیین افتتاح پروژه های آبرسانی شهرستان های بندرترکمن و گمیشان در راستای رفع مشکل آب آشامیدنی در این 2 شهرستان خبر داد.     
ابوالفضل رحیمی  با اعلام این خبر افزود : آیین افتتاح پروژه های آبرسانی شهرستان های بندرترکمن و  گمیشان  با حضور دکتر زنگانه استاندار گلستان ،  مهندس ایری نماینده مردم شریف شهرهای غرب استان در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار شهرستان ، امام جمعه و مدیران دستگاه اجرایی استانی و شهرستانی برگزار شد .                 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: به منظور تامین کمبود آب شرب این شهرستان و روستاهای تحت پوشش آیین افتتاح  حفر و تجهیز چاه قرنجیک با اعتباری بالغ بر 52.000 میلیون ریال ،حفر و تجهیز چاه تصفیه خانه کردکوی و اجرای خط انتقال به طول 1.5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 44.500میلیون ریال، حفر و تجهیز چاه آق امام با اعتباری بالغ بر 59.000میلیون ریال ، مهندسی مجدد چاه مسکن مهر با اعتبار بالغ بر 4.000میلیون ریال ، خرید آب خام از بخش خصوصی و بازسازی ، تجهیز و مهندسی مجدد 3 حلقه چاه با اعتباری بالغ بر 41.430میلیون ریال و همچنین احداث یک باب ایستگاه پمپاژ آب سیجوال و مخزن ذخیره 1000متر مکعبی آب شرب با اعتباری بالغ بر 135.000میلیون ریال برگزار شد.
این مقام مسئول اظهار داشت : با افتتاح این پروژه ها جمعا با اعتباری بالغ بر 335.930 میلیون ریال  جمعیتی بالغ بر  77395 نفر از نعمت آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی بهره مند می گردند .
رحیمی در پایان خاطر نشان کرد : با افتتاح پروژه های فوق دبی استحصالی منابع تامین آب شرب در شهرستان های بندرترکمن و  گمیشان 29 لیتر بر ثانیه افزایش یافت . 

افتتاح پروژه های آبرسانی در شهرستان های بندرترکمن و گمیشان


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .