عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 65 سرویس زوار گلستانی اربعین حسینی به استان بازگشتند

از 22 تا 27 مرداد ماه جاری:

65 سرویس زوار گلستانی اربعین حسینی به استان بازگشتند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از مرز مهران اعلام کرد که از 22 الی 27 مردادماه جاری 65 سرویس از زوار هم استانی اربعین حسینی برابر با یکهزار و 835 نفر به استان بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، محسن عامریون که جهت مدیریت حمل و نقل زائرین در مرز مهران حضور یافته، با اشاره به برگشت 65 سرویس از زائرین استان، اظهارداشت: عملیات حمل و نقل زائرین با حضور و نظارت نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل گلستان مستقر پایانه شهید رئیسی در مرز مهران بصورت 24 ساعته در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تاکنون مشکل خاصی در عملیات نقل و انتقال زوار بوجود نیامده است، افزود: اوج بازگشت زائران از ۱ تا ۵ شهریور است و امیدواریم که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته خدمات رسانی مطلوب زائران با دقت و منظم انجام شود و زوار با کمترین معطلی به استان منتقل شوند.

عامریون تصریح کرد: برای نظارت بهتر بر خدمات حمل و نقل و جابه‌جایی زائران اربعین حسینی، کنترل و مدیریت ناوگان از طریق سامانه‌های هوشمند حوزه مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور مستقر در مرکز پایش رصد می شود که نیروهای گلستانی نیز بصورت فعال در این مرکز حضور دارند.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .