عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین گروه از خادمین راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به مهران اعزام شدند


دومین گروه از خادمین راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به مهران اعزام شدند

دومین گروه از خادمین راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به مهران اعزام شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: دومین گروه خادمین اداره کل به تعداد 10 نفر صبح امروز جهت خدمات رسانی به زوار اربعین به مرز مهران اعزام شدند. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، عادل مصدقی در مراسم بدرقه این خادمین در مصاحبه با واحد خبر سیمای مرکز استان با اشاره به اعزام دومین گروه خادمین مجموعه به مرز مهران، اظهارداشت: این خادمین در قالب 3 کامیون ولوو و 2 تویوتای های لوکس به برای استقرار در مسیرهای تعریف شده در مرز مهران و استان ایلام اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این کاروان ها سفیران استان برای خدمت به زائرین اربعین هستند، افزود: گروه اول در 22 مردادماه به تعداد 16 نفر به مرز مهران رفتند.

مصدقی، این خادمین را به دو گروه خدمات رسان حمل و نقل و راهداری تقسیم کرد و گفت: گروه حمل و نقل به تعداد 15 نفر درسکوی استان در پایانه مرزی مهران مستقر شده و زائرین برگشتی را به سمت استان راهبری و هدایت می کنند.

وی ادامه داد: برای تامین ایمنی و تسهیل رفت و آمد زائرین نیز گروه دیگر بعنوان گشت های راهداری که شامل 3 ناوگان سنگین و 8 ناوگان سبک هستند، در نقاط مستعد تصادف مسیرهای منتهی به استان های کرمانشاه و ایلام مستقرند و تامین ایمنی زائرین را در این طرح انجام می دهند.

مصدقی یادآورد شد که طرح جابه جایی زائرین اربعین تا 10 شهریور ماه ادامه دارد و قرارگاه مرکزی طرح هم در پایانه مسافری گرگان بطور شبانه روزی برای خدمات رسانی به زائرین در آماده باش کامل هستند.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .