عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی پنج پیکر شهرستان بندرترکمن

همزمان با هفته دولت انجام شد:

افتتاح دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی پنج پیکر شهرستان بندرترکمن

افتتاح دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی پنج پیکر شهرستان بندرترکمن

 مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت : در دومین روز از هفته دولت و با حضور استاندار گلستان ، بصورت همزمان دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی پنج پیکر شهرستان بندرترکمن افتتاح و راه اندازی شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، درویش علی حسن زاده گفت : در دومین روز از هفته دولت و در مراسمی با حضور استاندار گلستان ، نماینده مردم شهرستان های کردکوی ، بندرترکمن ، گمیشان و بندرگز در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و ائمه جمعه و جماعات شهرستان بندرترکمن و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی ، واحد‌های صنعتی عبدالجلیل پورقاز و شرکت یکتا بافت هیرکان گلستان در شهرک صنعتی پنج پیکر شهرستان بندرترکمن افتتاح و راه اندازی شد .
وی گفت : واحد صنعتی عبدالجلیل پورقاز با سرمایه گذاری ۴۲۳ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال ۲۴ نفر در زمینه تولید کنسانتره خوراک دام و طیور فعالیت می نماید .
به گفته حسن زاده ، شرکت یکتا بافت هیرکان گلستان نیز با سرمایه گذاری ۲۷۰ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال ۲۰ نفر در زمینه تولید انواع کیسه پلی پروپیلن ساده و لمینت شده فعالیت می نماید .
حسنزاده گفت : در هفته دولت سالجاری در مجموع ۳۸ واحد صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۱۵۶۷۳ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال ۶۴۷ نفر در ۱۱ شهرستان استان افتتاح و راه اندازی خواهند شد که ۳۳ واحد آنها ایجادی ، ۳ واحد احیایی و ۲ واحد از آنها توسعه ای می باشند .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 35
  • کد خبر : 114040