عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سفرهای حرم رضوی گلستان با جابه جایی حدود 12 هزار زائر به پایان رسید


سفرهای حرم رضوی گلستان با جابه جایی حدود 12 هزار زائر به پایان رسید

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان پایان طرح جابه جایی زائران حرم رضوی استان، گفت: از ابتدای اجرای این طرح در 9 شهریورماه جاری تا جمعه شب گذشته 11 هزار و 726 زائر حرم رضوی جابه جا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، عادل مصدقی با اشاره به پایان جابه جایی زائرین هم استانی حرم رضوی، اظهارداشت: این زائران طی 645 سفر رفت و برگشت با ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوس، مینی بوس و سواری به مشهد اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آمار رفت زائران 6 هزار و 64 نفر با 398 سفر و آمار برگشت زائران 5 هزار و 662 نفر با 247 سفر است، افزود: با تلاش و زحمات شبانه روزی کارکنان و صنوف و شرکت های مسافری استان، اجرای این طرح بدون مشکل خاصی به پایان رسیده است.

مصدقی ادامه داد: اداره مسافر و قرارگاه مرکزی این طرح علاوه بر گرگان و گنبد در پایانه مسافری مشهد الرضا نیز میز خدمتی را مستقر کرده بودند که به راهبری و خدمات دهی زائران می پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: همکاران مرکز مدیریت راههای استان نیز در این ایام بطور شبانه روزی با پاسخگویی تلفن گویای 141 به کاربران جاده ای و زائران گرامی خدمات ارائه می کردند.

طرح جابه جایی زائران حرم رضوی از 9 شهریورماه جاری شروع و امروز شنبه 17 شهریور ماه به پایان رسیده است.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .