عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پوشش ۷۸ عملیات با تلاش ۲۵۶ نجاتگر در گلستان طی هفته گذشته


پوشش ۷۸ عملیات با تلاش ۲۵۶ نجاتگر در گلستان طی هفته گذشته

 

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: هفته گذشته با تلاش ۲۵۶ نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر گلستان ۷۸ عملیات امداونجات پوشش داده شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، رضا حاجیلری معاون امدادونجات استان با اشاره به حوادث هفته پیش اظهار کرد: از ۲۴ تا ۳۱ شهریور ماه ۲۵۶ امدادگر و نجاتگر استان در قالب ۹۴ تیم در ۷۸ ماموریت خدمات امدادی ارائه دادند.
وی با اشاره به حوادث هفته گذشته گفت: حوادث پوشش داده شده در این مدت ۵۷ مورد جاده ای و ترافیکی، ۱۱ مورد سیل و آبگرفتگی، ۵ مورد مفقودی و ۵ مورد از دیگر حوادث بوده است.
معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر گلستان افزود: طی ۷ روز گذشته تیم های امدادی دو عملیات جستجوی مفقودی که هر کدام ۳ روز طول کشیده اند را با موفقیت به سرانجام رساندند.
وی گفت: در حوادثی که جمعیت هلال احمر گلستان از شنبه تا جمعه پوشش داده است، از ۷۱۵ نفر حادثه دیده، ۳۵۳ نفر امدادرسانی شده و ۱۲۲ نفر مصدوم شدند. همچنین جمعیت هلال احمر ۴۶ نفر از این مصدومین را به مراکز درمانی انتقال داده است.
حاجیلری در خصوص خودروهای به کارگیری شده خاطر نشان کرد: در این مدت ۷۸ دستگاه خودرو اعم از آمبولانس، خودروی نجات، خودروی کمکدار و موتورلانس استفاده شد.
وی با اشاره به شهرستان‌ها و پایگاه‌هایی که بیشترین حوادث به آنها گزارش شده و پوشش داده اند گفت: ۳ شهرستان گالیکش، گرگان و آزادشهر در سطح شهرستانی پوشش بالاتری را داشتند و پایگاه‌های سه راهی گالیکش و زرین گل هم در سطح پایگاهی بالاترین آمار حوادث را داشتند.
وی ادامه داد. بین پایگاه‌ها از لحاظ تعداد پوشش امدادی پایگاه‌های خوش ییلاق آزادشهر، چهارباغ گرگان و واکنش سریع استان به طور مساوی در جایگاه سوم قرار دارند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .