عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دانش آموزان گلستان، قهرمان 32مین دوره مسابقات دانش آموزان پسر مدارس کشور


دانش آموزان گلستان، قهرمان 32مین دوره مسابقات دانش آموزان پسر مدارس کشور

 به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان،معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گلستان از کسب موفقیت تیم های منتخب والیبال و فوتسال ابتدایی پسران استان در سی و دومین دوره مسابقات ورزش دانش آموزان کشور خبرداد.

 وی اذعان داشت: از کاروان اعزامی دانش آموزان پسر ابتدایی به شهر مشهد مقدس ،دو تیم فوتسال و والیبال موفق به کسب مقام اول این دوره از مسابقات شدند.

 وی افزود : در رشته فوتسال (ابتدایی) 27 تیم در قالب 8 گروه از سراسر کشور به رقابت پرداختند که تیم استان به مربی گری محمد علی ناصری و سرپرستی علیرضا حسام، مقام اول را کسب نمود.

 بهشتی همچنین در خصوص موفقیت تیم ابتدایی دانش آموزان پسر گلستانی گفت: در مسابقات والیبال (ابتدایی) 23 تیم در قالب 6 گروه از سراسر کشور به رقابت پرداختند و تیم گلستان مقتدرانه جایگاه نخست این رقابت ها را کسب نمود.

 بهشتی در خصوص کادر فنی این تیم گفت: تیم والیبال استان به مربی گری نوید نیازی و سرپرستی محمد بردی خوش تربیت مقام اول را کسب نمودند.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود از درخشش تیم های ورزشی پسران در دوره متوسطه اول خبرداد و افزود: در سی و دومین دوره مسابقات دانش آموزی کشور، تیم والیبال متوسطه اول استان گلستان علی رغم شایستگی های ورزشکاران گلستانی، مقام چهارم کشور را از آن خود نمود.

 وی با اشاره به پیشینه ورزش بسکتبال و گرایش مردم استان به این ورزش جذاب در خصوص تیم اعزامی دانش آموزان گلستانی به مسابقات کشوری گفت:تیم بسکتبال دانش آموزی استان فراز و نشیب های بسیاری را طی نموده و از بین دانش آموزان ورزشکار در این رشته بازیکنان خوبی تربیت شدند و امروز شاهد حضور آنان در تیم های بزرگسالان هستیم . امسال نیز تیم بسکتبال متوسطه اول توانست یا حضور در این این دوره از مسابقات ،مقام هفتم کشور را کسب نماید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .