عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری کارگروه پیشگیری از سرقت در شرکت آب وفاضلاب استان گلستان


برگزاری کارگروه پیشگیری از سرقت در شرکت آب وفاضلاب استان گلستان

برگزاری کارگروه پیشگیری از سرقت در شرکت آب وفاضلاب استان گلستان

 به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا گلستان کارگروه پیشگیری از سرقت شرکت های خدمات رسان و شش شهرستان غرب استان با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان ، رئیس کل دادگستری استان و مدیران شرکت های خدمات رسان به میزبانی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در سالن اجتماعات النگدره گرگان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان گفت: شرکت آب وفاضلاب استان گلستان با توجه به کمبود منابع مالی توانایی کنترل تاسیسات را به تنهایی ندارد.

مهندس رحمتی با اشاره به اینکه موقعیت مکانی تاسیسات شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در خارج از محدوده شهر ها قرار گرفته افزود خواستار این هستیم ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان با همکاران این شرکت در راستای کنترل و کاهش سرقت همکاری نمایند.

در ادامه رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت : اگر می خواهیم سرقت را در جامعه کاهش دهیم ابتدا باید بازنگری را از دستگاه های خود آغاز کنیم.

رییس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه در کارگروه پیشگیری از سرقت باید راهکارهای کنترل و کاهش این پدیده در استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد، تعامل و همراهی بین دستگاه های اجرایی و قضایی را غنیمت شمرد و گفت: باید با استفاده از این فرصت، همه ظرفیت ها را برای ارتقای امنیت در استان به کارگیریم.

وی در ادامه با تاکید بر اهتمام شرکت ها برای بالا بردن امنیت تاسیسات خود گفت: این شرکت ها همواره باید راهکارهای اساسی برای پیشگیری از سرقت در حوزه های کاری را در دستور کار قرار دهند.

رییس کل دادگستری گلستان با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها موظف به آموزش و اطلاع رسانی به مردم در حوزه کاری خود هستند به فعالان واحدهای ارشاد و معاضدت قضایی در دادگستری های استان اشاره کرد و افزود: در دستگاه قضایی واحدی به نام ارشاد و معاضدت قضایی راه اندازی شده که علاوه بر مشاوره حضوری، به صورت تلفنی نیز پاسخگوی سوالات حقوقی مردم است.

هاشمیان همچنین از ایجاد شعب اختصاصی رسیدگی به پرونده های سرقت خبر داد و گفت: در همه حوزه های قضایی استان جز شهرهای کوچک که تعداد شعب دادسرا محدود است، شعبه های ویژه ای کار رسیدگی به پرونده های سرقت را انجام می دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان نیز در این کارگروه، پیشگیری را از لازمه های تامین امنیت در جامعه عنوان کرد و گفت: برای کاهش آمار سرقت، طرح پایش تصویری جاده های استان در دستور کار بوده که بخش هایی از آن انجام و بقیه نیز در دست اقدام است.

علی اصغر طهماسبی همچنین از آمادگی دهیاران، شوراهای اسلامی روستاها و شهرها و بخشداران استان برای پیشگیری از سرقت به ویژه سرقت تجهیزات و تاسیسات شرکت های خدمات رسان خبر داد و افزود: اگر از همه ظرفیت های موجود استفاده کنیم نیاز به بودجه های کلان برای پیشگیری از بسیاری از جرایم و اجرای برنامه ها نخواهد بود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان نیز گفت:با توجه به اینکه گستره اموال و دارایی های شرکت های خدمات رسان بخش وسیعی از استان را در بر می گیرد، باید برای حفظ این اموال همه نهادها همکاری کنند.

حسین شعبانی با تاکید بر استفاده از ظرفیت مردم برای حفظ تاسیسات شرکت ها افزود: در پی توافقی که با سپاه استان برای استفاده از ظرفیت بسیج محلات و روستاها داشتیم، سال گذشته سرقت در این حوزه کمتر شد.

در ادامه این نشست مدیران کل شرکت های خدمات رسان استان گزارشی از روند و نوع سرقت تجهیزات این شرکت ها ارایه و خواستار برخورد های سخت گیرانه تر با سارقان شدند.

کارگروه کنترل و کاهش سرقت در حوزه شرکت های خدمات رسان یکی از کارگروه های 15 گانه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم گلستان است که سعی دارد راهکارهای عملی در راستای کنترل و کاهش سرقت ارایه نماید.

 

برگزاری کارگروه پیشگیری از سرقت در شرکت آب وفاضلاب استان گلستان

 

برگزاری کارگروه پیشگیری از سرقت در شرکت آب وفاضلاب استان گلستان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1577
  • کد خبر : 11888